開倉報料

跳至

首頁
12

尾頁
   7


男爵府

積分: 6874

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 13-1-5 22:38 |只看該作者
香港羽絨城簽唔到未來十年「THE NORTH FACE」 响香港嘅代理權,所以由一月一日開始直至14
號賤賣。
羽絨4折&背囊3折,全部都是今年新款。@尖沙咀海運Bazaar
11:00am就派籌啦





珍珠宮

積分: 46902

畀面勳章


2#
發表於 13-1-5 22:39 |只看該作者


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 13-1-5 22:59 |只看該作者


侯爵府

積分: 20257


4#
發表於 13-1-5 23:09 |只看該作者
有冇 JM 去咗呀, 多唔多款, 係唔係真係咁抵


侯爵府

積分: 24377


5#
發表於 13-1-5 23:11 |只看該作者

回覆:The North Face 羽絨四折呀~~






珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 13-1-5 23:14 |只看該作者

引用:香港羽絨城簽唔到未來十年「THE+NORTH+FACE

原帖由 ~小桃~ 於 13-01-05 發表
香港羽絨城簽唔到未來十年「THE NORTH FACE」 响香港嘅代理權,所以由一月一日開始直至14
號賤賣。
羽絨4折 ...
點派籌?有限人數入去?




男爵府

積分: 6874

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 13-1-5 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+~小桃~+於+13-01-05+發表香港

原帖由 KAMIKASHUN 於 13-01-05 發表
點派籌?有限人數入去?
聽朋友講派完即止,明天請早





大宅

積分: 2381

醒目開學勳章


8#
發表於 13-1-5 23:40 |只看該作者

回覆:The North Face 羽絨四折呀~~

Fyi
myphoto.jpg




翡翠宮

積分: 79173


9#
發表於 13-1-6 10:16 |只看該作者

引用:Fyi+ +

原帖由 lauhoching 於 13-01-05 發表
Fyi





大宅

積分: 3854


10#
發表於 13-1-6 10:24 |只看該作者
昨日買左3件男裝,
$792 原價$1980 (800) ,
今早著呢件, 入面得一件衫, 已經出晒汗, 貴野果然係好D

$952 原價$2380 (600)


$552 原價$1380 (600)








大宅

積分: 3538


11#
發表於 13-1-6 10:52 |只看該作者

回覆:The North Face 羽絨四折呀~~

請問今日仲有冇,因為有人報料說已經賣晒




大宅

積分: 3854


12#
發表於 13-1-6 10:54 |只看該作者
本帖最後由 wtstony 於 13-1-6 11:04 編輯

至到14號...

原來佢地FB話昨日賣晒貨... 8點已經收, 仲有人話有成家人霸晒成條衣架

http://www.facebook.com/thebazaarnet?fref=ts


子爵府

積分: 10701


13#
發表於 13-1-6 11:36 |只看該作者

回覆:The North Face 羽絨四折呀~~

有冇人去開買野可以幫我買呢件呀?
myphoto.jpg




翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-1-6 11:37 |只看該作者
I 大蚊豬   


男爵府

積分: 6148


15#
發表於 13-1-6 13:00 |只看該作者

回覆:The North Face 羽絨四折呀~~

係咪海運?


複式洋房

積分: 472


16#
發表於 13-1-6 13:09 |只看該作者

回覆:angelapple 的帖子

係,gucci旁電梯上去,再搭lift到五樓。好多人,我11點到無派籌
myphoto.jpg




大宅

積分: 2980


17#
發表於 13-1-6 13:22 |只看該作者

回覆:The North Face 羽絨四折呀~~

多人到爆,d人係搶衫:;pppp:


大宅

積分: 3855


18#
發表於 13-1-6 13:33 |只看該作者

回覆:The North Face 羽絨四折呀~~

仲諗住聽日同C6,99去,唔知仲有無貨呢?


大宅

積分: 4037

好媽媽勳章


19#
發表於 13-1-6 17:34 |只看該作者

引用:仲諗住聽日同C6,99去,唔知仲有無貨呢?

原帖由 逸b 於 13-01-06 發表
仲諗住聽日同C6,99去,唔知仲有無貨呢?
我見佢個倉仲有好多貨,佢一批批咁出貨,所以明天都應該會有


大宅

積分: 3855


20#
發表於 13-1-6 18:18 |只看該作者

回覆:大大妹 的帖子

好啊,謝謝回覆。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo