2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6742


1#
發表於 13-1-27 12:27 |只看該作者
如題


子爵府

積分: 11541

育兒性格勳章


2#
發表於 13-1-27 12:44 |只看該作者

回覆:你地打算喂mama 奶定奶粉?

mama奶




伯爵府

積分: 17990


3#
發表於 13-1-27 13:45 |只看該作者

引用:如題

原帖由 tanghoney 於 13-01-27 發表
如題
自家mama奶最好~~但預左好辛苦!不過有買一罐奶粉,驚上唔到奶!




子爵府

積分: 11541

育兒性格勳章


4#
發表於 13-1-27 14:35 |只看該作者

回覆:mimosa_t 的帖子

我聽好多母乳講座,其實只要你有恆心唔會上唔到奶,媽媽要堅持,仲有飲多d上奶湯配合就一定得,加油





大宅

積分: 3724


5#
發表於 13-1-29 14:42 |只看該作者

回覆:你地打算喂mama 奶定奶粉?

全人奶諗住喂到一歲
希望有奶啦




大宅

積分: 3130


6#
發表於 13-1-29 17:50 |只看該作者

引用:全人奶諗住喂到一歲 希望有奶啦 +

原帖由 copper201221 於 13-01-29 發表
全人奶諗住喂到一歲
希望有奶啦
我都係我細囡都喂到14個月,所以呢個B都會,只要多d埋身喂就會多奶架




大宅

積分: 3130


7#
發表於 13-1-29 17:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tanghoney+於+13-01-27+發表

原帖由 mimosa_t 於 13-01-27 發表
自家mama奶最好~~但預左好辛苦!不過有買一罐奶粉,驚上唔到奶!
一定好辛苦,想當年我細囡因胃淺成日嘔奶,要少食多餐(2個鐘喂一次,半夜都係)一日食成十幾餐,坐月時真係無覺好瞓,好在學識瞓在張床喂先無咁辛苦咋




伯爵府

積分: 17990


8#
發表於 13-1-29 18:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mimosa_t+於+13-01-27+發表自

原帖由 kimmylee 於 13-01-29 發表
一定好辛苦,想當年我細囡因胃淺成日嘔奶,要少食多餐(2個鐘喂一次,半夜都係)一日食成十幾餐,坐月時真 ...
係健康院上人奶講座,姑娘都話人奶要每2小時餵一次~~~~~~聽都覺得辛苦!不過,我更驚上唔到奶!




大宅

積分: 3130


9#
發表於 13-1-29 18:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kimmylee+於+13-01-29+發表一

原帖由 mimosa_t 於 13-01-29 發表
係健康院上人奶講座,姑娘都話人奶要每2小時餵一次~~~~~~聽都覺得辛苦!不過,我更驚上唔到奶!



...
出世後即刻在產房喂佢,多d埋身就容易d上奶




複式洋房

積分: 431


10#
發表於 13-1-29 22:03 |只看該作者

回覆:你地打算喂mama 奶定奶粉?

有媽媽奶,當然就是媽媽奶啦


別墅

積分: 990


11#
發表於 13-1-30 00:04 |只看該作者
人奶, 希望今次可以堅持到啦...上胎頂唔順喂左1個月咋


大宅

積分: 1810


12#
發表於 13-1-30 01:32 |只看該作者

回覆:你地打算喂mama 奶定奶粉?

媽媽奶,上胎餵到歲幾,今始都會
想比最好既比BB
唔想因為買奶粉勞心勞力
唔想洗奶槫配件




禁止訪問

積分: 469


13#
發表於 13-1-30 12:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16074


14#
發表於 13-1-30 18:53 |只看該作者

回覆:你地打算喂mama 奶定奶粉?

人奶




大宅

積分: 1857


15#
發表於 13-1-31 09:54 |只看該作者
大家努力加油, 絕大部份媽媽都有奶, 只有5%媽媽因各種情況下先冇.
唔關大細胸事, 只係供求問題. 我第一胎餵到2歲自然離乳, 頭1年每日喺公司泵奶2次, 放假就全埋身, 所以keep到. 呢胎都會繼續努力 , 希望好似第1胎咁順利啦.
各3月媽咪唔好輕易放棄呀, 大家生完BB後要互相鼓勵, 人奶路先會行得易


大宅

積分: 3443


16#
發表於 13-1-31 10:33 |只看該作者
回覆 Rice779 的帖子

聽到妳哩個咁正面既鼓勵, 對喂人奶有信心好多, 每個媽咪都希望將最好既俾自己bb, 奶粉點都唔及母乳好, 所以我都希望可以至少可以喂到半年, 返工就泵出嚟帶返屋企.


大宅

積分: 2912

育兒性格勳章


17#
發表於 13-1-31 16:17 |只看該作者
本帖最後由 jam321 於 13-1-31 16:18 編輯

我都希望自己餵, 盡量試下啦~!

上次聽講座, 醫院既助產士比左8個字我地: 越餵越有, 多勞多得.


子爵府

積分: 13118

爸B勳章


18#
發表於 13-2-1 00:54 |只看該作者
copper201221 發表於 13-1-29 14:42
全人奶諗住喂到一歲
希望有奶啦

一定有既,這是自然界定律。

只不過起初辛苦D,要BB啜多D就會快上奶啦!
My child, you hold the whole of my heart in your small hands


子爵府

積分: 13118

爸B勳章


19#
發表於 13-2-1 00:57 |只看該作者
tanghoney 發表於 13-1-27 12:27
如題

當然係人奶囉!

之前餵大2個人奶仔…
My child, you hold the whole of my heart in your small hands

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo