自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 44156

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1#
發表於 13-1-28 18:04 |只看該作者
3月去北京凍唔凍?仲會落雪嗎?定係溶雪中?大約幾度?




大宅

積分: 3857


2#
發表於 13-1-28 18:10 |只看該作者
我上年復活節4月頭去,好ok!只係一早一晚涼啲,好舒服。係有啲沙塵暴,唔算嚴重,不過啲相機同電話鏡頭,同摸乜野都覺得好多沙塵。


珍珠宮

積分: 44156

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3#
發表於 13-1-28 18:34 |只看該作者

引用:我上年復活節4月頭去,好ok!只係一早一晚涼

原帖由 BK_LK 於 13-01-28 發表
我上年復活節4月頭去,好ok!只係一早一晚涼啲,好舒服。係有啲沙塵暴,唔算嚴重,不過啲相機同電話鏡頭,同 ...
沙塵暴
旅行社職員話有可能落雪or溶雪,我帶女去驚輪樽




大宅

積分: 3857


4#
發表於 13-1-29 22:25 |只看該作者
春天嘅北京係有沙塵暴,不過你去嘅時候比我去時早啲啲,應該ok嘅。薄羽絨已ok,玩得開心啲!


禁止訪問

積分: 67964


5#
發表於 13-1-29 22:27 |只看該作者

回覆:3月去北京凍唔凍?仲會落雪嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3121


6#
發表於 13-1-30 16:07 |只看該作者
沙塵暴??氣管唔好點算mouth:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo