故障報告

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5711


1#
發表於 13-1-31 14:34 |只看該作者
我一路都用ipad baby kingdom個app, 近來嘗試用電腦但login唔到!成日話我冇回答安全提問,但我見唔到邊度有得答? 㩒Forget password又話我個email冇記錄!上星期六send左個email去[email protected],又冇回覆! 咁其實我究竟要點做至可以用電腦login??




男爵府

積分: 5711


2#
發表於 13-1-31 14:38 |只看該作者

回覆:SVbaby 的帖子

剛剛reset到密碼!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo