自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 6985


1#
發表於 13-2-5 23:08 |只看該作者
話說中六那年,我鐘意咗個男仔,咁同佢開始熟就日日去茶餐廳食午餐,日日都去果間同D伙記好熟,咁有日我地又去食午餐,一坐低就叫嘢食啦,咁我突然打咗個好大的乞次,張椅就爛咗,係成張爛晒,我仲要爬返上黎,果個男仔忍笑忍得好辛苦,瘀到我想死,到第二日又到返果到食午餐,個死人伙記同我講話佢琴晚整返好,今日一定唔會爛喎,我心諗仲提黎做咩呀

點評

irenecc    發表於 13-2-6 00:54


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 13-2-5 23:10 |只看該作者

回覆:有件事好多年,都覺得好瘀

我都試過 不過個時我係大住肚 嚇死老公 個下我真係忍唔住笑左出黎


珍珠宮

積分: 34788


3#
發表於 13-2-5 23:10 |只看該作者

回覆:yaukwan 的帖子

sorry...笑左,好彩你人冇事咋,"登"親可大可小架!


珍珠宮

積分: 37056


4#
發表於 13-2-5 23:11 |只看該作者
笑左~SORRY


禁止訪問

積分: 11382


5#
發表於 13-2-5 23:11 |只看該作者

引用:話說中六那年,我鐘意咗個男仔,咁同佢開始

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6985


6#
發表於 13-2-5 23:12 |只看該作者

引用:我都試過+不過個時我係大住肚+嚇死老公+個

原帖由 小豬澄 於 13-02-05 發表
我都試過 不過個時我係大住肚 嚇死老公 個下我真係忍唔住笑左出黎
真係嚇死喎,不過諗起又真係好好笑


水晶宮

積分: 73350


7#
發表於 13-2-5 23:12 |只看該作者

回覆:有件事好多年,都覺得好瘀

好好笑!




水晶宮

積分: 71291


8#
發表於 13-2-5 23:13 |只看該作者

回覆:有件事好多年,都覺得好瘀

此情此景.....又真係好難忍...笑,嘅!



            


子爵府

積分: 11357


9#
發表於 13-2-5 23:14 |只看該作者

回覆:有件事好多年,都覺得好瘀






男爵府

積分: 6985


10#
發表於 13-2-5 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yaukwan+於+13-02-05+發表話

原帖由 黃花花 於 13-02-05 發表
請問你當時幾多磅呀
10x炸,係佢張死人椅有問題,激到我死死下


珊瑚宮

積分: 113442


11#
發表於 13-2-5 23:14 |只看該作者

回覆:有件事好多年,都覺得好瘀

個男仔

生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


子爵府

積分: 13137

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 13-2-5 23:14 |只看該作者
SORRY,我笑左!


大宅

積分: 4963


13#
發表於 13-2-5 23:15 |只看該作者
sorry ar我笑到喊~~


子爵府

積分: 12122


14#
發表於 13-2-5 23:15 |只看該作者

回覆:有件事好多年,都覺得好瘀

之後有冇同個男仔發展到?




伯爵府

積分: 19405


15#
發表於 13-2-5 23:16 |只看該作者

回覆:有件事好多年,都覺得好瘀

唔好意思,我都笑咗。


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


16#
發表於 13-2-5 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+黃花花+於+13-02-05+發表請問

原帖由 yaukwan 於 13-02-05 發表
10x炸,係佢張死人椅有問題,激到我死死下
笑左



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


伯爵府

積分: 15441


17#
發表於 13-2-5 23:17 |只看該作者

回覆:有件事好多年,都覺得好瘀

個男仔好慘。


水晶宮

積分: 50467


18#
發表於 13-2-5 23:17 |只看該作者

回覆:有件事好多年,都覺得好瘀

Sorry




男爵府

積分: 7716


19#
發表於 13-2-5 23:18 |只看該作者

回覆:有件事好多年,都覺得好瘀

點解你第二日仲會返去果間餐廳架?


翡翠宮

積分: 94015

減齡達人勳章


20#
發表於 13-2-5 23:19 |只看該作者

引用:話說中六那年,我鐘意咗個男仔,咁同佢開始

原帖由 yaukwan 於 13-02-05 發表
話說中六那年,我鐘意咗個男仔,咁同佢開始熟就日日去茶餐廳食午餐,日日都去果間同D伙記好熟,咁有日我地 ...
你個乞痴都好勁下喎


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo