Re: 你是否支持所有餐廳禁煙?
小manman 寫道:
我絕對、十分、非常支持食肆禁煙~~~
但我覺得有d場所係唔應該禁,例如:卡拉ok、網吧、酒吧、桑拿浴室、disco、夜總會、機舖...........~~~
我覺得(後者)這些地方,(唔吸煙的人)多數都係少去或間中去,而常常去的多數係吸煙者.若果這些地方實施禁煙,對商戶的生意就會大受打擊,到時就會關門大吉,又多左一批人失業了~而食肆就不同,人人都要食東西,對於非吸煙的人來說,實在支持萬分~
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...