自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-2-14 17:27 |只看該作者
我上網睇左好多食譜, 也看了孕婦書, 又問左媽媽, 但搞唔清楚甜醋要溝乜野先正確, 坐月補身食, 唔想搞錯。
網上話: 溝 "黑糯米醋"
孕婦書的金牌陪月話: 溝 "黑糯米酒"
我媽話: 溝 "黑米醋"

究竟邊樣先噛係??? thank you !


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


2#
發表於 13-2-14 17:33 |只看該作者

回覆:唔識煲薑醋, 請問

唔識 推


珊瑚宮

積分: 113437


3#
發表於 13-2-14 17:34 |只看該作者
我媽用同x既
哈..我媽一到冬天必煲
生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


4#
發表於 13-2-14 17:36 |只看該作者
回覆 晴B媽 的帖子

我99系8珍買甜醋~~真系好香好味
樓主不如試下8珍甜醋


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 13-2-14 17:39 |只看該作者
cky34979 發表於 13-2-14 17:36
回覆 晴B媽 的帖子

我99系8珍買甜醋~~真系好香好味
我係打算買八珍甜醋, 但所有食譜都係要溝多一樣野, 唔sure 要溝乜野, 所以問清楚...........


男爵府

積分: 5379


6#
發表於 13-2-14 17:40 |只看該作者

回覆:晴B媽 的帖子

黑糯米醋,即係黑米醋囉,溝返八珍的黑糯米醋就得,唔駛太多的




禁止訪問

積分: 2786

陪月勳章


7#
發表於 13-2-14 17:41 |只看該作者

回覆:唔識煲薑醋, 請問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17506

畀面勳章


8#
發表於 13-2-14 17:45 |只看該作者

引用:我上網睇左好多食譜,+也看了孕婦書,+又問左

原帖由 晴B媽 於 13-02-14 發表
我上網睇左好多食譜, 也看了孕婦書, 又問左媽媽, 但搞唔清楚甜醋要溝乜野先正確, 坐月補身食, 唔想 ...
係黑糯米醋。




男爵府

積分: 7641


9#
發表於 13-2-14 18:01 |只看該作者
晴B媽 發表於 13-2-14 17:39
我係打算買八珍甜醋, 但所有食譜都係要溝多一樣野, 唔sure 要溝乜野, 所以問清楚........... ...
係真係要買甜醋再要+黑醋 (即黑糯米醋)
書..可能係印錯~


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-2-14 18:13 |只看該作者
thank you 以上咁多位


大宅

積分: 2328


11#
發表於 13-2-14 18:14 |只看該作者

回覆:唔識煲薑醋, 請問

加油


伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


12#
發表於 13-2-14 18:18 |只看該作者
回覆 晴B媽 的帖子

我99無加啵有d人會加醋但我99就無加醋
反而加左好..


禁止訪問

積分: 73927


13#
發表於 13-2-14 18:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78286


14#
發表於 13-2-14 18:30 |只看該作者

回覆:唔識煲薑醋, 請問

唔識呀
不過你係唔係就生啦,幾時預產期呀




水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-2-14 23:54 |只看該作者

回覆:EVA222 的帖子

thank you




水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-2-14 23:56 |只看該作者

引用:唔識呀 不過你係唔係就生啦,幾時預產期呀 +

原帖由 JunichiOkada 於 13-02-14 發表
唔識呀
不過你係唔係就生啦,幾時預產期呀



...
仲有1個月生,所以要煲醋了




翡翠宮

積分: 78286


17#
發表於 13-2-14 23:57 |只看該作者
晴B媽 發表於 13-2-14 23:56
仲有1個月生,所以要煲醋了
咁呢一個月唔好咁操勞, 有咩事就叫C6 / 大女幫下手, 唔好請強爭住做呀~~~


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


18#
發表於 13-2-15 01:58 |只看該作者

回覆:唔識煲薑醋, 請問






首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo