求職招聘

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 1065


1#
發表於 13-2-20 10:31 |只看該作者
係要負責晒成個食物部日常運作, 包括收銀, 埋數, 整小食, 預貨, 叫貨, 做文件, 清潔等!

工作地點: 薄扶林, 柴灣, 大角咀, 大埔, 東涌, 屯門
工作時間: 星期一至六, 07:00-17:00

一定要有零售、飲食、收銀經驗!

薪優糧準! 最好可以即刻番工添!

有興趣就PM我啦!

點評

candy32  有興趣呀!返8:00可以嗎  發表於 13-2-20 11:19


洋房

積分: 43


2#
發表於 13-2-20 11:40 |只看該作者

回覆:popeyevtl 的帖子

pmpm


複式洋房

積分: 373


3#
發表於 13-2-20 11:48 |只看該作者
send, check pm pls


大宅

積分: 1160


4#
發表於 13-2-20 13:08 |只看該作者

回覆:popeyevtl 的帖子

有意



大宅

積分: 4671


5#
發表於 13-2-20 13:37 |只看該作者
兼職得唔得呀?


子爵府

積分: 13533


6#
發表於 13-2-20 13:51 |只看該作者

回覆:店長 / 副店長 (學校食物部) 急急急!!

已pm....thanks


別墅

積分: 864


7#
發表於 13-2-20 14:55 |只看該作者

回覆:店長 / 副店長 (學校食物部) 急急急!!

請問係月薪定時薪




洋房

積分: 72


8#
發表於 13-2-20 15:02 |只看該作者

回覆:店長 / 副店長 (學校食物部) 急急急!!

我住元朗,屯門返工可以嗎?我可即時返工,請pm我


大宅

積分: 1065


9#
發表於 13-2-20 15:39 |只看該作者
有薪/時薪都有, 兼職又有!


大宅

積分: 1083


10#
發表於 13-2-20 16:13 |只看該作者
我住天水圍,想做兼職,可即時番工


別墅

積分: 864


11#
發表於 13-2-20 17:55 |只看該作者

引用:有薪/時薪都有,+兼職又有!

原帖由 popeyevtl 於 13-02-20 發表
有薪/時薪都有, 兼職又有!
請問柴灣番邊度,可番星期一到星期五,兼職幾錢一個鐘,可pm我嗎




侯爵府

積分: 21782


12#
發表於 13-2-20 23:47 |只看該作者

回覆:店長 / 副店長 (學校食物部) 急急急!!

pm. pls check


大宅

積分: 1386

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 13-2-21 01:09 |只看該作者
pm me pls...可以即時返工..


大宅

積分: 1065


14#
發表於 13-2-21 09:57 |只看該作者
回覆 kittycheung40 的帖子

請問你有無相關經驗?

因為要返7點咁早, 你返到就當然可以由元朗去屯門返工啦


大宅

積分: 1065


15#
發表於 13-2-21 09:59 |只看該作者
回覆 popeyevtl 的帖子

天水圍暫時無位, 如果有, 我PM你啦, TKS!


民房

積分: 4


16#
發表於 13-2-21 13:14 |只看該作者

回覆:店長 / 副店長 (學校食物部) 急急急!!

請問大埔仲有位嗎?因為我係新人,pm不到,抱歉


別墅

積分: 925


17#
發表於 13-2-21 15:30 |只看該作者

回覆:店長 / 副店長 (學校食物部) 急急急!!

pm, pls check it, thks


大宅

積分: 1160


18#
發表於 13-2-25 16:56 |只看該作者

回覆:popeyevtl 的帖子

有意


別墅

積分: 864


19#
發表於 13-2-26 10:45 |只看該作者

回覆:店長 / 副店長 (學校食物部) 急急急!!

柴灣區仲有位嗎




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo