潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   4


大宅

積分: 2044


1#
發表於 13-2-26 11:02 |只看該作者
例如根據呢D方面去比較
1)價錢
2)款式 - 齊款,新款
3)人流 - 排長龍
4)退稅%

請JM幫忙一下,因兩個地方只能去一個!謝謝


已刪除用户

積分: 4336


2#
發表於 13-2-26 11:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2044


3#
發表於 13-2-26 11:18 |只看該作者

回覆:kumasanee 的帖子

咁可怕!!咁你最後退唔退到?咁你應該中意係法國買多d 喔!


已刪除用户

積分: 4336


4#
發表於 13-2-26 11:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 84


5#
發表於 13-2-26 11:31 |只看該作者
kumasanee 發表於 13-2-26 11:28
要再排過隊去另一個関員先退到呀!
係呀~法蘭西岩我D~哈哈!法國人家下d service very good!
...


大宅

積分: 2328


6#
發表於 13-2-26 14:51 |只看該作者
家陣巴黎春天百貨、老佛爺d服務幾好,即情當中國人係上賓,售貨員部份包括退稅部職員也識廣東話。反之米蘭d嘴臉麻麻地、Gucci,prada幾好。lv好差


大宅

積分: 2044


7#
發表於 13-2-26 14:56 |只看該作者

回覆:請問在米蘭定係法國買名牌好D

原來大家都like法國 wo!


大宅

積分: 2414


8#
發表於 13-2-26 18:34 |只看該作者

回覆:請問在米蘭定係法國買名牌好D?

米蘭係超難退稅的....




大宅

積分: 2044


9#
發表於 13-2-26 22:32 |只看該作者

回覆:Amberme 的帖子

係咪d野平d, 同埋稅又退得多d, 服務就差d


別墅

積分: 880


10#
發表於 13-2-27 00:36 |只看該作者

回覆:請問在米蘭定係法國買名牌好D

剛從法國&意大利回來,等我share 下啦!
1. 法國Cannes & Nice LV 唔多人,service 好好。Cannes SA 仲同我講cantonese
2. Milan LV 專門店& dept store, service都好好。但超多國內同胞。我企埋一邊等(不是排隊,只係唔想同其他同胞一齊揀),有個SA asked "can i help u?" , 我用英文答佢,佢就叫我去另一邊,show d bag 我睇。
3. 我去咗意大利the mall, 下午才出發,避開咗人潮,行得好舒服。
4. Nice & Milan Longchamp SA 態度麻麻。Milan 個SA 咀臉差到爆!
5. 我在milan 退稅,超順利,無人排隊, custom staff 都好helpful . 吸咗個stamp 後去埋 對面global blue counter, 唔駛10mins!


禁止訪問

積分: 3894


11#
發表於 13-2-27 04:30 |只看該作者

回覆:請問在米蘭定係法國買名牌好D?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2044


12#
發表於 13-2-27 10:43 |只看該作者
回覆 sofinabingo 的帖子

唔知有冇JM知呢?


已刪除用户

積分: 4336


13#
發表於 13-2-27 11:15 |只看該作者

引用:請問如果主攻Hermes,+Chanel+同Celine,+咁

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 4336


14#
發表於 13-2-27 11:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sofinabingo+於+13-02-27+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 359


15#
發表於 13-3-4 13:37 |只看該作者
我會覺得米蘭0岩香港人多0的


大宅

積分: 4977

畀面勳章


16#
發表於 13-3-4 20:31 |只看該作者

回覆:請問在米蘭定係法國買名牌好D?

米蘭價錢唔平,d SA唔好service, 如果意大利我會揀Florance, 我上次買BV係Florance比Milan平. 法國都ok




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo