潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 348


1#
發表於 13-2-26 17:35 |只看該作者
想問下買佐Tiffany手鏈有無得拎去溶佐佢換錢或換款?
定得周生生,周大福個啲先可以?

有無人知丫??


水晶宮

積分: 55644


2#
發表於 13-2-26 22:18 |只看該作者

回覆:Tiffany手飾問題

Tiffany冇純金ge波,點溶…拎去名牌二手店睇下收唔收(K金同石應該會收,銀未必得)要預好低價……或者自己擺上網放……



少奶奶的身份,丫頭的命...


男爵府

積分: 9791

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 13-2-26 22:28 |只看該作者

回覆:Tiffany手飾問題






伯爵府

積分: 19743


4#
發表於 13-2-26 23:01 |只看該作者

回覆:Tiffany手飾問題

我都有兩條手鏈n年冇戴
都好想賣鬼左佢



侯爵府

積分: 20513

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-2-27 00:52 |只看該作者

回覆:Tiffany手飾問題

有無人知而家Tiffany 手鍊加心心牌咩價錢?




大宅

積分: 2137


6#
發表於 13-2-27 07:56 |只看該作者

回覆:cathy29 的帖子

你試下放係拍賣網


大宅

積分: 2137


7#
發表於 13-2-27 07:57 |只看該作者

回覆:marcoli8 的帖子

舖頭二千幾 。


公爵府

積分: 27637


8#
發表於 13-2-27 08:50 |只看該作者

引用:我都有兩條手鏈n年冇戴 都好想賣鬼左佢

原帖由 cathy29 於 13-02-26 發表
我都有兩條手鏈n年冇戴
都好想賣鬼左佢
我n年前係拍賣放左條圓牌手鏈,個價都ok ,蝕小小啦,之後仲放埋隻介子,個價都係蝕小小


伯爵府

積分: 19743


9#
發表於 13-2-27 11:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cathy29+於+13-02-26+發表我

原帖由 pp_pp1021 於 13-02-27 發表
我n年前係拍賣放左條圓牌手鏈,個價都ok ,蝕小小啦,之後仲放埋隻介子,個價都係蝕小小

...
我個兩條一個係心型牌(個牌帶再花哂),一個係金色波波(係加拿大買,n年前已停產)!
如果有人買, 唔好話蝕少少呀,$500我都賣呀! 我諗住拎去個d收銀器鋪頭睇下溶左收幾錢咋架!用黎食飯好過放係度發毛


公爵府

積分: 27637


10#
發表於 13-2-27 11:20 |只看該作者
cathy29 發表於 13-2-27 11:17
我個兩條一個係心型牌(個牌帶再花哂),一個係金色波波(係加拿大買,n年前已停產)!
如果有人買, 唔好話 ...
你擺上YAHOO賣啦....開貴小小既價, 等人講價...我唸個價點都好過去收銀果d鋪


伯爵府

積分: 19743


11#
發表於 13-2-27 11:25 |只看該作者

引用:Quote:cathy29+發表於+13-2-27+11:17+我個

原帖由 pp_pp1021 於 13-02-27 發表
你擺上YAHOO賣啦....開貴小小既價, 等人講價...我唸個價點都好過去收銀果d鋪
我都有其他野放上丫烏賣,不過冇擺條鏈上去咋!


水晶宮

積分: 52923

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


12#
發表於 13-2-27 11:31 |只看該作者
太容易變黑


公爵府

積分: 27637


13#
發表於 13-2-27 11:47 |只看該作者
cathy29 發表於 13-2-27 11:25
我都有其他野放上丫烏賣,不過冇擺條鏈上去咋!
試下擺啦


伯爵府

積分: 19743


14#
發表於 13-2-27 11:58 |只看該作者

引用:Quote:cathy29+發表於+13-2-27+11:25+我都

原帖由 pp_pp1021 於 13-02-27 發表
試下擺啦
剛剛上丫烏睇過,有幾個賣家放左好耐都未賣得出!


公爵府

積分: 27637


15#
發表於 13-2-27 11:59 |只看該作者
cathy29 發表於 13-2-27 11:58
剛剛上丫烏睇過,有幾個賣家放左好耐都未賣得出!
咁如果你唔等錢洗, 都只係擺係度既, 咁擺上去賣囉, 都需要好長時間先賣得出, 我都擺左好耐先放到咋


伯爵府

積分: 19743


16#
發表於 13-2-27 12:04 |只看該作者

引用:Quote:cathy29+發表於+13-2-27+11:58+剛剛

原帖由 pp_pp1021 於 13-02-27 發表
咁如果你唔等錢洗, 都只係擺係度既, 咁擺上去賣囉, 都需要好長時間先賣得出, 我都擺左好耐先放到咋 ...
我知呀!我唔係好想哂時間放上去。
雖則拍賣費好平。 我見佢地放左幾個月都冇人問呀


別墅

積分: 828


17#
發表於 13-2-28 03:12 |只看該作者

引用:Quote:cathy29+發表於+13-2-27+11:17+我個

原帖由 pp_pp1021 於 13-02-27 發表
你擺上YAHOO賣啦....開貴小小既價, 等人講價...我唸個價點都好過去收銀果d鋪
我都系咁話




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo