求職招聘

跳至

首頁
1

尾頁
   5


別墅

積分: 750


1#
發表於 13-2-26 21:38 |只看該作者
本帖最後由 GIGIZHU 於 14-7-17 09:11 編輯

已請


複式洋房

積分: 268


2#
發表於 13-2-26 22:10 |只看該作者
有興趣請問返邊區,要咩程度,可否pm..tks


複式洋房

積分: 478

畀面勳章


3#
發表於 13-2-26 22:30 |只看該作者

回覆:GIGIZHU 的帖子

有興趣,請問有什麼要求?




珍珠宮

積分: 32263


4#
發表於 13-2-27 00:46 |只看該作者

回覆:全職文員(旺角區)

有興趣ah..詳情pm我,可以嗎?thank you



複式洋房

積分: 295


5#
發表於 13-2-27 01:28 |只看該作者

回覆:GIGIZHU 的帖子

本人想知、、可唔可以出現金、如果可以、我隋時可以翻工


別墅

積分: 750


6#
發表於 13-2-27 09:03 |只看該作者
本帖最後由 GIGIZHU 於 14-7-17 09:12 編輯

旺角區工作, 番工時間: 星期一至五, 上午11:00 - 晚上9:30, 星期六, 日, 公眾假期休息, 工作範圍 : 接聽電話, 懂電腦, 文書工作, 管理STOCK, 有時會出街, 計糧等...., 有意PM我.


複式洋房

積分: 295


7#
發表於 13-2-27 13:35 |只看該作者

回覆:GIGIZHU 的帖子

約見、但拒未話我知時間


洋房

積分: 43


8#
發表於 13-2-27 14:22 |只看該作者

回覆:GIGIZHU 的帖子

pmpm..


別墅

積分: 750


9#
發表於 13-3-4 15:11 |只看該作者
有興趣可以pm 我.


大宅

積分: 1099


10#
發表於 13-3-4 17:47 |只看該作者

回覆:null

已pm


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo