求職招聘

跳至

首頁
12

尾頁
   6


別墅

積分: 582


1#
發表於 13-2-28 11:50 |只看該作者
本帖最後由 mama0615 於 13-2-28 14:04 編輯

首飾ー店務員(九龍及新界)
薪金 : HK$11,500.00
        (薪金+佣金可達)
    
      9小時工作、MPF+有薪年假


        
要求 : 積極、有禮、流利港東話、簡單電腦操作
      (能即時上班優先)


有意應徴者、請留訊息、葉小姐將安排見工。


謝謝!






大宅

積分: 1757


2#
發表於 13-2-28 12:48 |只看該作者
有意!因新手未能pm !煩請pm!


別墅

積分: 535


3#
發表於 13-2-28 15:46 |只看該作者

引用:+本帖最後由+mama0615+於+13-2-28+14:04+編

原帖由 mama0615 於 13-02-28 發表
本帖最後由 mama0615 於 13-2-28 14:04 編輯

首飾ー店務員(九龍及新界)
請問新界那裡?




別墅

積分: 969


4#
發表於 13-2-28 15:54 |只看該作者
請問番幾點至幾點?thanks


男爵府

積分: 6496


5#
發表於 13-2-28 16:13 |只看該作者


大宅

積分: 1140


6#
發表於 13-2-28 16:16 |只看該作者
有意請PM,請問一個月會有几天假期,九龍哪裡的?


男爵府

積分: 7959


7#
發表於 13-2-28 16:54 |只看該作者
回覆 mama0615 的帖子

有興趣,請pm


洋房

積分: 43


8#
發表於 13-2-28 17:22 |只看該作者

回覆:mama0615 的帖子

係九龍邊度?人工?時間?




別墅

積分: 582


9#
發表於 13-2-28 18:26 |只看該作者
本帖最後由 mama0615 於 13-2-28 22:05 編輯
lovemylittledud 發表於 13-2-28 15:46
請問新界那裡?

你好。元朗、屯門及荃灣!THX


別墅

積分: 582


10#
發表於 13-2-28 18:28 |只看該作者
uu18uu 發表於 13-2-28 15:54
請問番幾點至幾點?thanks
你好。11:00-20:00!THX


別墅

積分: 582


11#
發表於 13-2-28 18:31 |只看該作者
ANLY123 發表於 13-2-28 16:16
有意請PM,請問一個月會有几天假期,九龍哪裡的?
你好。一星期返六天。土瓜灣、藍田。THX


別墅

積分: 582


12#
發表於 13-2-28 18:33 |只看該作者
Puppy媽 發表於 13-2-28 17:22
係九龍邊度?人工?時間?
你好。土瓜灣、藍田。HK$11,500.00可達(薪金+佣金)。11:00-20:00.THX


別墅

積分: 582


13#
發表於 13-2-28 18:35 |只看該作者
kary0624 發表於 13-2-28 16:54
回覆 mama0615 的帖子

有興趣,請pm
你好。有興趣的話、請pm留電話、安排見工!THX


男爵府

積分: 9620


14#
發表於 13-2-28 20:05 |只看該作者
回覆 mama0615 的帖子

新界係在那上班?


男爵府

積分: 8504


15#
發表於 13-2-28 20:16 |只看該作者
你好,我有興趣藍田,可以隨時返工,己pm你
另想問需要相關經驗嗎?如有賣西餅,賣鞋經驗會考慮嗎?
sweetapplebb


別墅

積分: 582


16#
發表於 13-2-28 22:06 |只看該作者
iceiceice 發表於 13-2-28 20:05
回覆 mama0615 的帖子

新界係在那上班?

你好。元朗、屯門及荃灣!THX


子爵府

積分: 12650


17#
發表於 13-2-28 22:32 |只看該作者
有意,請問屯門大既咩位置?請唔請part time?


別墅

積分: 582


18#
發表於 13-2-28 22:40 |只看該作者
Sasado 發表於 13-2-28 22:32
有意,請問屯門大既咩位置?請唔請part time?
吾好意思、吾請part-time架。THX


大宅

積分: 1140


19#
發表於 13-3-1 00:26 |只看該作者
mama0615 發表於 13-2-28 18:31
你好。一星期返六天。土瓜灣、藍田。THX
請問可以做兼職嗎?以前無賣過飾品,但係做過服裝及手錶銷售.希望可以在藍天返工


大宅

積分: 1496


20#
發表於 13-3-1 00:26 |只看該作者

回覆:mama0615 的帖子

有興趣但需經驗及學歷嗎?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo