跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4136


1#
發表於 13-3-7 11:23 |只看該作者
我想幫個囡揾近聯和墟,火車站的學校出年讀N班,請問有沒推介?上水的學校沒咩人提,其實係咪俾強國攻陷晒




子爵府

積分: 10858

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-3-7 17:22 |只看該作者

回覆:想報出年入讀N班,請問有邊間幼稚園好啊?

五常法,鄰舍


男爵府

積分: 8097

育兒性格勳章 畀面勳章


3#
發表於 13-3-8 12:20 |只看該作者
如果有財力,安基司比較好,佢哋收得貴,一分錢一分貨,校舍和教學都比較好,K1沒有學卷
要返全日托管,可以選鄰舍,雖然校舍細,但勝在托管服務好,老師教學都幾好,K1有學卷
五常法就一般啦,環境OK,好處是N班可以直升K1,而K1有學卷,但這間的教學評價麻麻地


大宅

積分: 4136


4#
發表於 13-3-8 19:46 |只看該作者

引用:如果有財力,安基司比較好,佢哋收得貴,一分

原帖由 littlecarey 於 13-03-08 發表
如果有財力,安基司比較好,佢哋收得貴,一分錢一分貨,校舍和教學都比較好,K1沒有學卷
要返全日托管,可以選鄰 ...
安基司好貴啊我諗會試其他,但鄰舍有沒半日?我有人湊唔想讀全日啊





複式洋房

積分: 303


5#
發表於 13-3-25 13:07 |只看該作者

引用:如果有財力,安基司比較好,佢哋收得貴,一分

原帖由 littlecarey 於 13-03-08 發表
如果有財力,安基司比較好,佢哋收得貴,一分錢一分貨,校舍和教學都比較好,K1沒有學卷
要返全日托管,可以選鄰 ...
安基司大約幾錢學費?




禁止訪問

積分: 5337


6#
發表於 13-4-2 00:01 |只看該作者

回覆:想報出年入讀N班,請問有邊間幼稚園好啊?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1597


7#
發表於 13-4-3 12:17 |只看該作者
我仔明年都係讀n班,還有咩選擇 ???

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo