懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 957


1#
發表於 13-3-11 20:56 |只看該作者
琴日㖒完E生,話免疫力低,所以生蛇發燒,要食薬,好5開心,身體5爭氣,希望BB無事




大宅

積分: 1633


2#
發表於 13-3-11 21:08 |只看該作者

引用:琴日㖒完E生,話免疫力低,所以生蛇發燒,

原帖由 littlepokwan 於 13-03-11 發表
琴日㖒完E生,話免疫力低,所以生蛇發燒,要食薬,好5開心,身體5爭氣,希望BB無事



...
我岩岩有左都傂咁,不過食幾日藥休息多d好快無野




水晶宮

積分: 59284


3#
發表於 13-3-11 22:56 |只看該作者
醫生知道你有佐都會用對BB傷害少嘅藥~~
宜家最重要養好個身體~~


複式洋房

積分: 339


4#
發表於 13-3-11 23:10 |只看該作者

回覆:依家十四weeks ,身體5爭氣,生蛇

唔好諗咁多,好好休息,好快就會好返!





珍珠宮

積分: 39175

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 笑得好勳章


5#
發表於 13-3-12 09:54 |只看該作者
放心, 醫生知你有bb, 會小心開病, 放心


別墅

積分: 957


6#
發表於 13-3-12 10:08 |只看該作者

回覆:依家十四weeks ,身體5爭氣,生蛇

依家休息中,塊面同嘴腫同痺




翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


7#
發表於 13-3-12 10:46 |只看該作者
你自己都唔想,唔好責怪自己喇,養好身子,養好個胎,最緊要。


大宅

積分: 3347


8#
發表於 13-3-12 10:53 |只看該作者

引用:琴日㖒完E生,話免疫力低,所以生蛇發燒,

原帖由 littlepokwan 於 13-03-11 發表
琴日㖒完E生,話免疫力低,所以生蛇發燒,要食薬,好5開心,身體5爭氣,希望BB無事



...
生蛇 好痛苦 起碼2星期先好


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


9#
發表於 13-3-12 11:59 |只看該作者
生蛇要唔要同bb去睇下中醫吖


珍珠宮

積分: 32075

2025勳章蛇年勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 13-3-12 12:58 |只看該作者
食多d有營養既野...休息...relax..唔好擔心..


大宅

積分: 4591


11#
發表於 13-3-12 15:08 |只看該作者
凡係皮膚出現問題,其實都係有關於個人抵抗力問晒同吸收營養唔夠問題,你之前飲食習慣係咪好差?你衣家試下多飲水,盡量一日十杯以上,一日最少一至兩個生果,唔好食快餐同精制食物,慢慢就會有改善,如果唔係好返都會再發


翡翠宮

積分: 94880


12#
發表於 13-3-12 22:57 |只看該作者
無事嘅無事嘅,最緊要聽醫生話,同埋注意休息,食多D有營養嘅嘢,增強身體嘅抵抗力,加油!


珍珠宮

積分: 45321


13#
發表於 13-3-13 10:05 |只看該作者
唔好諗太多
慢慢恢復~醫生知道你懷孕~肯定都會開D合適嘅藥比你喇


禁止訪問

積分: 210


14#
發表於 13-3-13 10:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23587

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 13-3-13 11:36 |只看該作者
唔好自責, 大緊肚要開心d呀, 多d散下步曬下太陽, 食d有營養既野加強抵抗力喇


珍珠宮

積分: 40133


16#
發表於 13-3-13 12:38 |只看該作者
唔好氣親自己喇,注意多點休息就好喇。


公爵府

積分: 27342


17#
發表於 13-3-13 12:39 |只看該作者
唔好怪自己喇,好好養好身體,配合醫生好快就會冇事


別墅

積分: 957


18#
發表於 13-3-18 22:15 |只看該作者

回覆:依家十四weeks ,身體5爭氣,生蛇

依家無之前咁痛,開始轉好,上星期除左食薬就係瞓




珍珠宮

積分: 32075

2025勳章蛇年勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 13-3-19 10:21 |只看該作者
而家都有佐....都要TAKE CARE埋BB..加油啊.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo