跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2518

醒目開學勳章


1#
發表於 13-3-20 14:14 |只看該作者
你地小朋友做功課有冇好心散呀? 寫一個字就撩你講野, 又或者寫字求其, 你地有冇呢d 情況, 可點改善? 真係鬧到我都攰...


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 13-3-20 14:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2518

醒目開學勳章


3#
發表於 13-3-20 17:03 |只看該作者
回覆 QQilky 的帖子

謝謝!!!

但真的不是一件容易嘅事...

經常叫自己唔好咁易對佢呢D 行為發脾氣, 耐可往往都做不到


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 13-3-20 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49916


5#
發表於 13-3-20 23:40 |只看該作者
回覆 teacats 的帖子

你有無試過獎勵佢,即時的獎勵,放一點小朋友喜歡的小食,同佢協議好,如5分鐘都仍專心,即俾獎勵,一粒細嘅糖又好,健康d提子乾之類!不過份量也要控制!長遠建立到好習慣,就可減少!

我仔評估了有HD,但無AD,佢做功課都可以專心到,而我由佢BB都有給他簡單訓練,如靜坐....
平時唔會開電視!做完一件事,才會做第二件,談話也是,講完一件事,才可講另一件,有些小朋友會一下講東,一下講西,我就會叫我個仔唔好講第二樣,等佢個腦仔唔好咁亂!可以停係一件事上!

以上多算係我個人經驗,只作參考!可以再多了解關於專注力的問題!呢條路仲有好長,加油!


大宅

積分: 2518

醒目開學勳章


6#
發表於 13-3-21 10:10 |只看該作者
回覆 wan_sosin 的帖子

我會話佢做完後可以玩佢喜歡嘅玩具...

請問什麼是HD, AD?


珍珠宮

積分: 49916


7#
發表於 13-3-21 15:07 |只看該作者
teacats 發表於 13-3-21 10:10
回覆 wan_sosin 的帖子

我會話佢做完後可以玩佢喜歡嘅玩具...

HD,AD 即是ADHD
AD - 專注力不足
HD - 過度活躍

做完功課可以玩玩具,都是一種鼓勵,但唔夠"即時",還未到手,未必有足夠推動力!
小朋友比較看眼前,尤其專注力未到理想的小朋友!
亦可以試試,乖乖做5/10mins.功課,可玩半分鐘/1分鐘喜歡的玩具!

亦要視乎"喜歡的玩具"是否真的平常很少機會玩!

大家可以再討論下,希望找到最有幫助的方法!


大宅

積分: 2931


8#
發表於 13-3-22 08:30 |只看該作者

回覆:wan_sosin 的帖子

請問你系邊度評估啊,貴為唔貴呢


大宅

積分: 2931


9#
發表於 13-3-22 08:32 |只看該作者

回覆:wan_sosin 的帖子

系貴唔貴,


珍珠宮

積分: 49916


10#
發表於 13-3-22 20:35 |只看該作者
回覆 Amy12 的帖子

我係政府評估,3.5yrs.係健康院轉介去CAC,4yr.評估,因為小朋友還小,都算還可以等,所以等政府.
出面一般要3000以上,但如需要,都要花點$


大宅

積分: 2931


11#
發表於 13-3-22 20:50 |只看該作者

回覆:wan_sosin 的帖子

OK,thx ~


洋房

積分: 39


12#
發表於 13-4-19 14:29 |只看該作者

回覆:wan_sosin 的帖子

我囝囝4歲半,我越來越發覺他的專注力差,請問如何找健康院做check up?


珍珠宮

積分: 49916


13#
發表於 13-4-20 11:29 |只看該作者
本帖最後由 wan_sosin 於 13-4-20 11:30 編輯

回覆 glorglor18 的帖子

如果只係專注力差,都唔容易轉介架!因為只有4.5歲,小朋友還小,專注力差唔太好都係好平常!
要想想何為專注力差?一般係同同齡的小朋友比較!學校方面有無反映他有這方面需要,如果學校都覺得小朋友比同齡的小朋友差,就可以問下學校方面可唔可以出信,如果有學校信,健康院就一家會受!
如果單單家長話個小朋友,健康院唔一定信晒!不過你都可以打去同健康院姑娘講出問題,你要具體講出情況係點,如何影響小朋友,是否學校曾投訴小朋友唔專心,引致上學及學習有困難等等!


洋房

積分: 39


14#
發表於 13-4-23 14:14 |只看該作者
Thank you for your reply. My son's teacher always said my son 專注力 is poor. Such as like to play while teacher teaching at class and 坐唔定. 可能因為係年尾B,做野總是比人慢所以無心機


珍珠宮

積分: 49916


15#
發表於 13-4-24 00:03 |只看該作者
回覆 glorglor18 的帖子

除咗咁,有無其他行為問題?屋企好d還是學校好d,或者係邊道都一樣?

專唔專心好難講,有好多嘢影響!不過一般小朋友係可以加以訓練的,除非真係ADHD!

搵下出面D訓練專注力嘅課程試下!睇下有無改善!屋企有無睇TV,玩手機?


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 13-4-24 10:00 |只看該作者
glorglor18 發表於 13-4-23 14:14
Thank you for your reply. My son's teacher always said my son 專注力 is poor. Such as like to play w ...
男仔係咁,好正常,未必係有問題,唔好咁擔心住! 如果你小朋友成日坐唔定,可以試下俾佢落多d公園或帶佢做下運動發洩下,可能會好些!


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


17#
發表於 13-4-26 01:12 |只看該作者

引用:請問你系邊度評估啊,貴為唔貴呢

原帖由 Amy12 於 13-03-22 發表
請問你系邊度評估啊,貴為唔貴呢
除左健康院,可以去睇一般西醫,最好係平時睇開果個,同佢講小朋友既情形,等佢開轉介信,就可以去政府果到排期約見。之前阿仔都係一個月就首次見到姑娘,做個初步評估。

不知所謂的乙陸!!!


大宅

積分: 2518

醒目開學勳章


18#
發表於 13-4-26 14:02 |只看該作者
lyhv 發表於 13-4-24 10:00
男仔係咁,好正常,未必係有問題,唔好咁擔心住! 如果你小朋友成日坐唔定,可以試下俾佢落多d公園或帶佢做 ...

做運動真係可以提升佢尊注力?


珍珠宮

積分: 49916


19#
發表於 13-4-28 00:06 |只看該作者
回覆 teacats 的帖子

我同意做運動有幫助,最少做運動對腦部發展有幫助!


大宅

積分: 1820


20#
發表於 13-5-9 17:13 |只看該作者

回覆:仔仔做功課心散

我仔評估完,AD較弱,AD同HD有早期徵兆,已轉介去醫院,兒童青少年精神科監察住情況,仲等緊比新症期,暫時都無話要食藥!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo