爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 244


1#
發表於 13-3-27 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 267

畀面勳章


2#
發表於 13-3-27 15:50 |只看該作者

回覆:彥南 的帖子

我有,第一次一定要去果d咩咩學院/學校報考,因為佢地有齊筆記,課堂比你上!價錢大約一千元樓下!最平八百多元到!己包考試費上堂費,筆記費和運輸處考試費用!時間一般由你報考時間計三個月到!ps:書一定要溫,因為沒有得考天才!如第一次考試肥佬,之後再報考我會建議你自己再到運輸處報考,因為可以比小幾百蚊,再排期考過,但你會無左咩咩學校/學院既堂上!自己諗諗啦!


禁止訪問

積分: 244


3#
發表於 13-3-27 17:10 |只看該作者

引用:我有,第一次一定要去果d咩咩學院/學校報考

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 267

畀面勳章


4#
發表於 13-3-27 18:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ching925+於+13-03-27+發表我

原帖由 彥南 於 13-03-27 發表
你而家揸緊的士,大约可揾幾$个月,你係報邊学院,—次Pass?
搵唔搵到錢呢?好多因素既!第一如果你好熟路既當然對你好有幫助啦,因為熟路可以另到你唔駛周圍搵路去!咁可以減少哂時間同氣錢!其次既係你要識得係邊到拎客!例如咩時間就要去咩地方等客咁喇!哩d野要你自己做落去先領悟到既!收入方面萬二三蚊一個月應該係無問題既!記住唔駛理人話搵唔到食哩句話,因為個個人都唔同,我識既人搵到兩萬幾既都大有人在!最仲要你渣的士既心態係咩,唔好學人開兩個鐘頭,又話去食飯飲茶,打麻雀!咁樣你就一定搵唔到錢!我報邊間學呢?好似係好運呀!其實我都唔係好記得!c兄加油啦!總知岩岩做既時候就當學野,唔好話要學邊個邊個搵成千蚊日,咁你就會做得開心d!上左手後先對自己有要求



禁止訪問

積分: 244


5#
發表於 13-3-27 20:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+彥南+於+13-03-27+發表你而家

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7633


6#
發表於 13-3-29 12:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+彥南+於+13-03-27+發表你而家

原帖由 ching925 於 13-03-27 發表
搵唔搵到錢呢?好多因素既!第一如果你好熟路既當然對你好有幫助啦,因為熟路可以另到你唔駛周圍搵路去!咁 ...
如果收入兩萬幾,咪好難供車?


男爵府

積分: 7633


7#
發表於 13-3-29 12:16 |只看該作者

回覆:你地有冇的士牌

我受父親影響,好鍾意駕駛,我駕駛執照有13個類別。但仍然未考到的士牌。我認同的士牌真係要下苦功,學院導師嘅口訣真係好勁,又模擬片段,讀地圖等。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo