家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8658


1#
發表於 13-3-30 09:09 |只看該作者
請問依家有十萬港紙,可以做d乜?呢筆錢有機會會在三,四個月後用到,買外幣做定期收息係唔係唯一出路?對股票冇好感唔會買。。。定係一動不如一靜仲有著數?請各高人指点迷津。。。


寶石宮

積分: 346920

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 13-3-30 10:24 |只看該作者
如果我係你都唔會買股票, 因為唔一定升, 到時跌左你要用錢, 放又唔抵.
我只識做人民幣定期, 之前諗住做港幣, 銀行職員反叫我唔好做, 數萬元放一年都得$12
不要從別人的嘴裡去認識我


男爵府

積分: 9661


3#
發表於 13-3-30 10:59 |只看該作者

回覆:c9仔超新手一問

三四個月後用就不要攪了!




大宅

積分: 1406


4#
發表於 13-3-30 14:42 |只看該作者
3,4個月,一動不如一靜,唱人仔來回蝕匯價,利息都未必夠。

投資應該用d閒錢,不如拿要用的錢或應急錢。


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


5#
發表於 13-3-30 18:07 |只看該作者

引用:請問依家有十萬港紙,可以做d乜?呢筆錢有

原帖由 Babetoto 於 13-03-30 發表
請問依家有十萬港紙,可以做d乜?呢筆錢有機會會在三,四個月後用到,買外幣做定期收息係唔係唯一出路?對 ...
如果唔想冒險,放返10萬做港元3個月定期,點都比放活期多少少$




水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 13-3-30 18:42 |只看該作者

引用:請問依家有十萬港紙,可以做d乜?呢筆錢有

原帖由 Babetoto 於 13-03-30 發表
請問依家有十萬港紙,可以做d乜?呢筆錢有機會會在三,四個月後用到,買外幣做定期收息係唔係唯一出路?對 ...
如短期內要動用就唔攪喇。至多係做三個月港區定期




象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7#
發表於 13-3-30 21:58 |只看該作者
呢筆錢有機會會在三,四個月後用到←←←←← 三四個月後用就不要攪了!X 2
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


伯爵府

積分: 15605


8#
發表於 13-3-31 10:13 |只看該作者
十萬做三個月定期,真的很少息,因無優惠,照牌價,0.3、0.4,一年才得30或40,還要除以4即好彩只得十幾蚊,(低過此息口則更少)


男爵府

積分: 8658


9#
發表於 13-3-31 12:03 |只看該作者

回覆:c9仔超新手一問

多謝各位高見!!都係唔陏至,趁依家做下功課,如果到時筆錢仲響度先再諗啦!!


伯爵府

積分: 16508


10#
發表於 13-3-31 22:16 |只看該作者
一動不如一靜.....

點評

jennylpyk  agree  發表於 13-4-1 09:38


大宅

積分: 2790


11#
發表於 13-4-1 01:01 |只看該作者

回覆:c9仔超新手一問

3、4個月太短,無咩好做




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo