烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 364


1#
發表於 13-4-1 21:24 |只看該作者
小弟新手第一次出post,有事想請教吓。我想問吓煮要豬肉嘅菜式,應該要買咩豬肉先好?
例如:
半肥瘦豬肉(肉絲)
肉碎/肉餅

我試過買百佳個d"林肉", 但因為無乜肥,做肉碎都勉強可以,肉絲就太乾硬。
咁我又試買梅頭,做肉碎就唔錯,但肉絲又因有筋,有d會韌(唔知係咪切法有問題?) 。

重有見過腩肉肥d, 做肉絲/肉碎可以嗎?
又見過肉眼同豬前赤,不過價錢貴d, 可以點用?

豬肉檔我見有上肉,又即係以上邊種呢?

唔好意思,咁多問題


伯爵府

積分: 17001


2#
發表於 13-4-2 01:08 |只看該作者

回覆:請教豬肉用法

其實你可以問下豬肉佬,你想煮乜,佢會話你知買邊部份




大宅

積分: 3651

好媽媽勳章


3#
發表於 13-4-2 01:28 |只看該作者

回覆:請教豬肉用法

上肉係連皮嘅肥豬肉,係好肥好肥嘅。我自己就鐘意買"柳梅", 或者水,係百搭,滾湯炒餸煲粥都得.肉眼即是豬排起咗條骨嘅淨肉,比較硬身,但舊肉四平八正, 容易切片切絲.


複式洋房

積分: 364


4#
發表於 13-4-2 23:43 |只看該作者
濛查查 發表於 13-4-2 01:08
其實你可以問下豬肉佬,你想煮乜,佢會話你知買邊部份
唔該晒。其實我都知,但唔係成日會去肉檔咁有時去百佳買所人以想知道下。


複式洋房

積分: 364


5#
發表於 13-4-2 23:46 |只看該作者
本帖最後由 stm 於 13-4-2 23:47 編輯
bigcat 發表於 13-4-2 01:28
上肉係連皮嘅肥豬肉,係好肥好肥嘅。我自己就鐘意買"柳梅", 或者水,係百搭,滾湯炒餸煲粥都得.肉眼即是 ...

柳梅同梅頭係咪唔同架?你係唔係講水月展?我淨係知用黎煲湯,因煲完重可以食!

但如果食譜話要半肥瘦,咁即係買邊種先岩呢?


大宅

積分: 3651

好媽媽勳章


6#
發表於 13-4-3 00:09 |只看該作者

回覆:請教豬肉用法

柳梅唔同梅頭,柳梅係一條肌肉咁嘅. 半肥瘦你可以用梅頭,整肉餅或义燒會用到.


複式洋房

積分: 364


7#
發表於 13-4-4 00:49 |只看該作者
bigcat 發表於 13-4-3 00:09
柳梅唔同梅頭,柳梅係一條肌肉咁嘅. 半肥瘦你可以用梅頭,整肉餅或义燒會用到.

...
但我用梅頭肉係腍,但有好多筋咁,係咪切要橫/直紋切先得?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo