跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 456


1#
發表於 06-8-28 09:56 |只看該作者

有無買沖洗瓶 ?

真的有需要買嗎 ? 唔知買唔買好 .......


大宅

積分: 1531


2#
發表於 06-8-28 10:36 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

我都想知 !
但想像, 生完之後, 傷口應該好痛, 上 toilet 不能用 tissue clean 的話, 用沖洗瓶應會比較乾淨 d.
不知其他 mami 意見如何 ?


大宅

積分: 2999


3#
發表於 06-8-28 10:45 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

我都係咁話..我下個月都會去買..又唔係貴.


大宅

積分: 1432


4#
發表於 06-8-28 10:52 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

我都買左一個啦...護協 $22
我諗應該有用0既....因為好似方便0的丫嘛"...


洋房

積分: 183


5#
發表於 06-8-28 10:53 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

好似只係廿幾蚊, 所以會買 law.


伯爵府

積分: 16588


6#
發表於 06-8-28 11:24 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

上星期6聽talk都叫我哋帶, 所以我都應該會買
  


大宅

積分: 1237


7#
發表於 06-8-28 11:26 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

我都買咗. 有D醬油樽都好似沖洗瓶, 但樽身較硬, 擠得耐會較累, 沖洗瓶都唔係貴
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


別墅

積分: 681


8#
發表於 06-8-28 12:14 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

我8/26去東區聽產後護理講座, 個姑娘又無叫我地帶wor, 但佢有介紹用花灑, 不過如有需要, 我都會買.

不過個姑娘叫我地可以買定"水抱", 佢話生完有傷口, 坐"水抱"會舒服d. 小朋友用來游水果隻就ok啦!


複式洋房

積分: 456


9#
發表於 06-8-28 13:13 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

是否每次去廁所都要用,平就買定一個, 之前聽講座話可以用花灑, 算啦, 都係買定..


別墅

積分: 967


10#
發表於 06-8-28 13:22 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

我四月份生完bb, 路過見到呢個主題, 我建議各位媽, 唔貴, 但好有用, 去完洗手間, 裝暖水, 一下一下咁 " 支" 水出來, 如用花曬, 一來怕水力太大, 二來腳都會濕(要除晒成個下身), 但用沖洗器, 就好似平時小便咁, 好方便~ 沖後用tissue 印下去.. 保持干爽更可~`

有問題, 歡迎提問, 我都係過來人, 知道新手媽咪好多問題, 有咩幫到手, 就開聲啦 ~
有始不有終 能受百樣痛 從沒有合約合同 但卻跨時空 這滔滔不息的愛 我贈給你用 這一生 和下世 有幾多全奉送 --------------------------- 呀仔 2006 年 4 月 24 日 出世啦


民房

積分: 97


11#
發表於 06-8-28 13:27 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

除了護協, 仲有邊到有得賣 ?


子爵府

積分: 13199


12#
發表於 06-8-28 13:28 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

簡直係好用到痺, $2X 用到宜家 (when period)
唔買唔得
因為主必親自從天降臨,有呼叫的聲音、和天使長的聲音,又有 神的號吹響,那在基督裡死了的人必先復活。以後我們這活著還存留的人,必和他們一同被提到雲裡,在空中與主相遇,這樣,我們就要和主永遠同在。


別墅

積分: 743


13#
發表於 06-8-28 13:45 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

chingkm 你好!
咁我想問問, 你在醫院生產期間, 總共用了多少東西, 例如網褲, 孕婦衛生巾 等等... 唔知可唔可以告訴我知呢?

chingkm 寫道:
我四月份生完bb, 路過見到呢個主題, 我建議各位媽, 唔貴, 但好有用, 去完洗手間, 裝暖水, 一下一下咁 " 支" 水出來, 如用花曬, 一來怕水力太大, 二來腳都會濕(要除晒成個下身), 但用沖洗器, 就好似平時小便咁, 好方便~ 沖後用tissue 印下去.. 保持干爽更可~`

有問題, 歡迎提問, 我都係過來人, 知道新手媽咪好多問題, 有咩幫到手, 就開聲啦 ~


別墅

積分: 967


14#
發表於 06-8-28 21:23 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

網褲~ 三條
衛生巾 ~ 貼的三包~ 四包
有始不有終 能受百樣痛 從沒有合約合同 但卻跨時空 這滔滔不息的愛 我贈給你用 這一生 和下世 有幾多全奉送 --------------------------- 呀仔 2006 年 4 月 24 日 出世啦


子爵府

積分: 11116


15#
發表於 06-8-28 21:30 |只看該作者

Re: 有無買沖洗瓶 ?

HappyPuppy 寫道:
除了護協, 仲有邊到有得賣 ?


我見到吉之島個d都有,好似28蚊,我就係護協買,因為諗住都係22蚊,方便過用花灑

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo