網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 13-4-8 17:03 |只看該作者
到今日都仲係正在【廣州京廣】裝車,準備發往【網管中心】,請問有冇jm都係5號發京廣而且已經收貨呢?

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


男爵府

積分: 5144

hashtag影視迷勳章


2#
發表於 13-4-8 18:16 |只看該作者
問下集運好喎


禁止訪問

積分: 7913


3#
發表於 13-4-8 18:20 |只看該作者

引用:到今日都仲係正在【廣州京廣】裝車,準備發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2278


4#
發表於 13-4-8 20:48 |只看該作者

回覆:5號發京廣…

我5號發貨,今日先收到



子爵府

積分: 11673


5#
發表於 13-4-8 21:01 |只看該作者

回覆:5號發京廣…

我7號中午從廣州發京廣,今天中午收貨(20kg)住宅區!




別墅

積分: 793


6#
發表於 13-4-8 21:05 |只看該作者
我都未收到....集運個邊話我有件貨錯左, 要中途回件
5號發出, 現在最快要星期六先收到


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 13-4-8 22:18 |只看該作者
elleellebaby 發表於 13-4-8 18:20
我4號晚上11點付錢,5號中午12點收到貨啦你問下集運好D
我平時都係第2日收到,岩岩問左,話只係節日後貨多,
唔係扣關~


郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-4-8 22:25 |只看該作者
princessally 發表於 13-4-8 21:01
我7號中午從廣州發京廣,今天中午收貨(20kg)住宅區!
我成64KG呀~仲要係幫人買,
未收到貨我又收唔晒D錢~


郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


大宅

積分: 4226


9#
發表於 13-4-9 18:45 |只看該作者

回覆:5號發京廣…

尋晚寄,今尸中午已收,查清楚


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo