我請果個係護理系亦係護士,我覺得佢係有sense 唔會亂離,有系統,每日b b 野幾時飲奶,換片,搽面霜肚仔膏都寫清楚!清楚做基本野,但都乾淨!佢自己成日洗手!但佢講令願b b 快d 大可以教佢英文。。。因為鐘意教書,比我感覺佢做家務係迫於無奈,但好彩都肯做,但做非日常家務要叫囉!佢地高學歷會覺得自己大才小用。。。
我好贊成,佢地好自以為是!!我剛走左一個,又黎一個……舊嗰個後生,英文好D,學野快,好醒,最叻扮野!!新嗰個黎左4日,咩都吾識……比哂Home rules 佢+講到好囗乾咁叫佢做,佢都吾記得,無禮貌 at least 佢吾會同我地講good morning , good night 既說話!!做野好慢好慢!!.