論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1538


1#
發表於 13-4-18 08:08 |只看該作者
本帖最後由 littlefat0413 於 13-4-18 08:29 編輯

想請教大家
照顧初生bb應該係請菲傭定係印傭呢
我見0的菲傭0的學歷都好高,有0的仲係護理系畢業
我都好想請,不過我自己0的英文又唔係好
而又會有老人家幫手日頭睇住bb
驚佢地溝通唔到
又怕佢地咁高學歷黎做外傭會嫌辛苦,唔肯做其他野

請印傭雖然佢地肯學中文
但係又驚佢地蠢同冇咁衛生
所以都唔知點好
謝謝各位解答


大宅

積分: 1921


2#
發表於 13-4-18 08:25 |只看該作者

回覆:littlefat0413 的帖子

我請果個係護理系亦係護士,我覺得佢係有sense 唔會亂離,有系統,每日b b 野幾時飲奶,換片,搽面霜肚仔膏都寫清楚!清楚做基本野,但都乾淨!佢自己成日洗手!但佢講令願b b 快d 大可以教佢英文。。。因為鐘意教書,比我感覺佢做家務係迫於無奈,但好彩都肯做,但做非日常家務要叫囉!佢地高學歷會覺得自己大才小用。。。


大宅

積分: 1921


3#
發表於 13-4-18 08:28 |只看該作者

回覆:littlefat0413 的帖子

至於溝通,我諗媽咪要識基本英文,你英文唔會難溝通,好多誤會!


大宅

積分: 1538


4#
發表於 13-4-18 08:43 |只看該作者
回覆 harmonylove 的帖子

你好好彩呀,請到個可以幫到手又專業既姐姐

我就係怕英文溝通唔到
到時真係要用google翻譯先得了

你請果間agent多唔多有依0的護理系畢業既姐姐呀
可唔可以pm你間agent比我呀
謝謝


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


5#
發表於 13-4-18 10:08 |只看該作者
我本來就係諗住菲姐會有common sense同懂英文,於是就請了菲姐,結果係我決定以後都唔會用菲姐, 我用兩件菲姐都以為自己懂英文就好串,好多時扮醒,鍾意跟自己果套做,喜歡駁咀,而且好驚蝕底,樣樣都話工會同姐妹點講點講,常常比說話我聽,話其他姐妹的僱主點好。佢班人超煩,工作又唔係做得好,要求就多多。我反而見其他朋友用印印,好多都遇上好姐姐,好多由New born湊到四五歲,約都續了一次。我個女未到兩歲,我已換了兩個菲姐,個個都好唔掂,我都準備轉用印印了,依家連agent都叫我唔好揀菲姐,因為菲姐現在出國唔需要比agent fee,班人質素會好差,來到睇下妳份工唔鍾意就會即刻唔做,僱主就要送埋機票比佢走, 菲姐完全無損失,佢會當來旅行咋


子爵府

積分: 11765

好媽媽勳章


6#
發表於 13-4-18 10:29 |只看該作者
其實,請菲或印都係睇你自己好唔好彩,請到個有心做既工人

如果你有老人家幫手睇,其實印印會比較ok,因為怕老人家溝通唔到,都幾煩

不過要請d個樣醒d,唔好請d個樣"溫順"既,就無咁激氣,同埋易教d,但你要食得住佢,如果唔係,個工人太醒既,又係煩

我自己就印印(2個完約的,最後都係比我抄咗)及菲菲(斷約及海外,2個好,1個差)都用過,個人覺得,印印照顧大較大既小朋友好d,菲菲照顧nb至2歲就比較有sense (學歷不高,但自己有小朋友), 如果而家個菲菲唔做,我都要諗諗,仲再請唔請工人......可能會考慮請斷約既菲菲,都唔會想請新印印,因為要湊3個,新既未必handle得到mouth:


大宅

積分: 1921


7#
發表於 13-4-18 10:39 |只看該作者

回覆:littlefat0413 的帖子

我係direct hire! 不過你小心依度有d媽媽介紹agent 好多都係假。。。唔好心急。。。我果個都算ok...但佢無香港經驗。。。煮野唔叻!


大宅

積分: 1538


8#
發表於 13-4-18 13:15 |只看該作者
回覆 HappyDay2008 的帖子

我依家0的叫agent找0的印同菲比我睇下
不過都好似好缺貨咁
都冇得幾多個比我揀

我都想要印印多0的,因為貪佢地識中文
不過就係驚到時生完之後仲要煩去教佢地做野
所以都唔知點好


大宅

積分: 1791


9#
發表於 13-4-18 13:31 |只看該作者

回覆:HappyDay2008 的帖子

我好贊成,佢地好自以為是!!我剛走左一個,又黎一個……舊嗰個後生,英文好D,學野快,好醒,最叻扮野!!新嗰個黎左4日,咩都吾識……比哂Home rules 佢+講到好囗乾咁叫佢做,佢都吾記得,無禮貌 at least 佢吾會同我地講good morning , good night 既說話!!做野好慢好慢!!.


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


10#
發表於 13-4-18 14:36 |只看該作者
littlefat0413 發表於 13-4-18 13:15
回覆 HappyDay2008 的帖子

我依家0的叫agent找0的印同菲比我睇下

妳唔好以為菲姐就唔洗教,妳唔講清楚妳的要求同工作方法,佢就會自把自為, 我用兩件菲姐都唔識分泠熱乾濕的(唔知佢班人咩構造),佢隨時用凍水同BB沖涼,廿幾度同BB著羊毛衫。


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


11#
發表於 13-4-18 14:40 |只看該作者
回覆 ngkongduck 的帖子

我件菲都係永無講good morning 同good night,有時仲黑口黑面,睇見佢就想踢佢出門口,我出糧比佢仲要睇佢面色


珍珠宮

積分: 34818

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 13-4-18 15:09 |只看該作者
如果係初生B, 我唔會交比工人姐姐湊, 到時個B有咩事, 個B自己唔識出聲, 個姐姐又闊佬懶理, 到時重煩; 依家唔係太多姐姐肯湊NB, 其實菲/印都沒有分別, 都係有好有壞, 真係睇你好冇彩!!


別墅

積分: 750


13#
發表於 13-4-18 15:40 |只看該作者
菲定印無所謂,因為請工人係講運氣~~~~


大宅

積分: 1643


14#
發表於 13-4-18 16:23 |只看該作者

回覆:想請教大家初生bb應該係請菲傭好定係印傭好

我個菲好醒,每次婆婆來我家,便將bb交比婆婆,然後去做自己野,例如沖涼及食野!我剛見到菲姐未夠4個鐘又比奶呀b飲(2個鐘就比),我叫呀媽話佢點解咁早比bb飲奶,佢只係笑,之後將bb交比婆婆再自己去沖涼



點評

HappyDay2008  果然好醒目  發表於 13-4-18 16:30


大宅

積分: 1538


15#
發表於 13-4-18 17:48 |只看該作者

回覆:dededudu 的帖子

咁你有冇話個賓賓係度亂餵野食比bb 呀?


大宅

積分: 1538


16#
發表於 13-4-18 17:51 |只看該作者

回覆:Haz-mama 的帖子

我都唔想請姐姐湊,只不過我地兩公婆又要返工,兩老就七十幾歲湊唔掂,只多奶奶可以做監工睇下姐姐做野,我打算都會請埋陪月,希望bb 出世頭一個月會好啲


大宅

積分: 1538


17#
發表於 13-4-18 17:52 |只看該作者

回覆:HappyDay2008 的帖子

讀護理系或大學生都咁樣呀,真係讀c 片呢


大宅

積分: 1643


18#
發表於 13-4-18 18:55 |只看該作者

引用:咁你有冇話個賓賓係度亂餵野食比bb+呀?

原帖由 littlefat0413 於 13-04-18 發表
咁你有冇話個賓賓係度亂餵野食比bb 呀?
有,佢黑面!




大宅

積分: 1538


19#
發表於 13-4-19 07:29 |只看該作者

回覆:想請教大家初生bb應該係請菲傭好定係印傭好

其實印同菲都咁多問題,大家有冇打算或者試過用斯里蘭卡或者尼泊爾既工人呢,我見有些agency 都有介紹比我,但係就唔知得唔得


珍珠宮

積分: 34818

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 13-4-19 09:27 |只看該作者
littlefat0413 發表於 13-4-18 17:51
我都唔想請姐姐湊,只不過我地兩公婆又要返工,兩老就七十幾歲湊唔掂,只多奶奶可以做監工睇下姐姐做野,我 ...

我個人比較擔心姐姐d衛生多d, 如果佢衛生做得麻麻, 個BB好容易病, 加上初生BB, 真係要睇緊小小; 希望你搵到個好姐姐啦!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo