自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42809


1#
發表於 13-4-23 22:46 |只看該作者
我朋友從復活節去完沙巴後,因對香港天氣敏感,搞到不停咳,已經看了5次西醫,有無人有同類經驗?或者分享吓止咳的方法,謝謝!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo