跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2796


發表於 03-9-11 08:28 |顯示全部帖子

沙田媽咪會 (part 3)


:-) :-) :-)


大宅

積分: 2796


發表於 03-9-11 08:28 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

[size=large]會友名單
1. ShekChin~~~彰仔(囝囝) 08/02/2002~~~嘉田苑
2. Titi~~~諾賢(囝囝) 13/07/2002~~~美松苑
3. KKmum~~~KiKi(囡囡) 18/05/2001~~~金輝花園
4. Catmi~~~Surin(囡囡)~~~2歲半~~~~大圍
5. yuetmama~~~(囡囡) 03/03/1999&(囝囝) 16/10/2001~~~大圍
6. YY(芝芝媽咪)~~~芝芝(囡囡) 21/07/2001~~~大圍愉景
7. Ada001~~~(囝囝) 3歲&(囡囡) 15個月~~~大圍嘉徑苑
8. Cat媽~~~(囝囝) 12/1997&(囡囡) 2歲~~~大圍
9. kaheiboy~~~家曦(囝囝) 24/08/2002~~~大圍
10.hoveypan~~~(囝囝) 12/01/1999~~~美城苑
11.ABCD媽咪~~~(囡囡) Ashley 11/04/1992 , Brittany 30/11/1993 , Courteney 04/04/2001 , (囝囝) Desmond 16/07/2003~~~大圍顯徑
12.SmallSmall~~~諾妍(囡囡) 19/09/2002~~~大圍
13.Miu~~~卓蕎(囡囡) 04/01/2002~~~大圍
14.jjmama~~~(囝囝) 10/1997&(囝囝) 06/2001~~~大圍
15.RichardMum~~~Richard(囝囝) 18/04/2002~~~大圍
16.A&Z~~~(囝囝) 02/07/2002~~~大圍
17.mansoklam~~~Yoko(囡囡) 09/04/2002~~~美松苑
18.prettymiki~~~景熙(囝囝) 04/10/2002~~~大圍顯徑
:-) :-) :-)


大宅

積分: 2796


發表於 03-9-11 08:28 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

[quote]
wing1206 寫道:
我係隔離d Topic 到copy出來,睇下你地有無用.

英語篇:
BBC活學英語室
http://www.bbc.co.uk/schools/laac/menu.shtml

認識字母AlphaBits
http://www.edu4kids.com/alpha/

動物教認字
http://www.infostuff.com/kids/index.html

聽歌學英文
http://phonics.jazzles.com/html/kid.html

跟美國人學英文
http://www.learningplanet.com/

中文篇

齊唱唐詩三百首
http://cls.admin.yzu.edu.tw/300/home.htm

成語動物園
http://resources.ed.gov.hk/idiom2/

中文學堂教寫字
http://www.kids945.com.tw/

多樣化學中文
http://www.dragonwise.hku.hk/dragon2/

認識漢語拼音
http://resources.emb.gov.hk/~chi/


故事篇

經典故事學英文
http://www.candlelightstories.com/

公民教育故事
http://www.cpce.gov.hk

互動式動畫故事
http://www.magickeys.com/books/

親親孩子講故事
http://resources.ed.gov.hk/story_telling/

西方經典童話故事
http://www.childrenstory.com/index.html

親子篇

親子互動網
http://ibobo.ichannel.com.hk/

認識星期和天
http://resources.ed.gov.hk/wd001/

小海白地球拯救隊
http://www.ert.org.hk/

親子圖書館
http://elibrary.hkedcity.net/

家長兒童樂園
http://www.ednoland.com.hk/

大自然篇

香港自然網
http:www.hknature.net/

昆蟲世界
http://home.kimo.com.tw/weeviltw/

香港鯨豚網
http://www.chinese-wite-dolphin.net/front.html

自然教室
http://www.socialwork.com.hk/classnature.htm

抱抱大自然
http://parks.afcd.gov.hk


卡通篇

芝麻街英語世界
http://www.sesameworkshop.org/sesamestreet/

:-) :-) :-)


大宅

積分: 2796


發表於 03-9-11 08:30 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

同大家分享

:-) :-) :-)


男爵府

積分: 5247


發表於 03-9-11 08:49 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

[size=small]到......

SmallSmall >>
我想做
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 2796


發表於 03-9-11 08:49 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

心心 >今期孕媽媽,Naoki做model係咪示範BB沖涼技巧?
係的話,一定要買番本收藏啦
:-) :-) :-)


大宅

積分: 2796


發表於 03-9-11 08:52 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

So >飲茶有冇好提議呀?
我星期六唔可以咁早飲到,因為Hector返playgroup要成1點先放,我仲要接埋老公,返到沙田都要點半,所以2點之後會好
:-) :-) :-)


侯爵府

積分: 22932

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 03-9-11 08:55 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

到!

維他
多謝你同我們分享人生之最, 好meaningful...
孕媽媽係介紹BB6-7個月進度, 有佢既日常生活...
BB沖涼技巧千萬唔好比NAOKI介紹, 個衰仔好失禮呀, 登左佢其中一張浴照, 但係雙手玩緊小鳥, 個樣仲要好HIGH咁... 佢第時睇返一定笑死


男爵府

積分: 5247


發表於 03-9-11 09:18 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

維他 >>
咁正如MagnusMother話齋,我可以叫姊姊同呀軒去上堂,咁我全日都得閒。
我就無去過利苑tea,但朋友話唔算平,同美心差不多,但美心多d點心揀。不如今次試
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 8378


發表於 03-9-11 09:22 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

維他

早晨呀,我都係住沙田嫁,加埋我入你地個會呀~~
我叫子樂,2001年3月9日出生,住係嘉田苑.

thanks...


侯爵府

積分: 22932

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 03-9-11 09:38 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

TSZLOK
WELCOME

SO
我冇<士驚拿>.... 比D時間我, 我諗下辦法啦..

沙田友
原來今年沙田冇花燈... 好失望呀
該用戶已被刪除

發表於 03-9-11 09:59 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22932

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 03-9-11 10:10 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

janet123
都係人地比條LINK我.... 我都好失望
http://www.lcsd.gov.hk/CE/Entertainment/EntertainmentOffice/03lantern/index.html
該用戶已被刪除

發表於 03-9-11 10:23 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8217

2019勳章


發表於 03-9-11 11:34 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

早晨呀!
之前我講智樂的遊樂場,就係馬鞍山公園內,開放時間為星期三至日,下午二時至六時,費用全免。我都係睇今期的《學前教育》介紹,覺得好正,很適合歲半至十二歲的小朋友玩,還有專業的駐場遊戲主任添!

開放到年底咋!而且我估十一月好多準備升k1的小朋友(包括芝芝)要面試,阿媽們好唔得閑。不如約十月其中一個星期日去玩,天氣又無咁熱,當秋季旅行,好唔好?


複式洋房

積分: 391


發表於 03-9-11 13:46 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

各位媽咪,

你們好我已經失蹤一段時間.因為公司裁員,一個人做兩份job,朝9晚7.

返到屋企又要湊RYAN,都無時間上來聊天.趁LUNCH上來聊一聊.

YY(芝芝媽咪),我記得YY都是2001年7月出生又無諗住考邊間幼稚園呢?

有幾多小朋友係04年讀幼稚園呢?


男爵府

積分: 5247


發表於 03-9-11 14:30 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

Ryan媽媽 >>
我個細仔都係下年讀幼稚園的。

YY >>
星期日去智樂的遊樂場,我要遲d先可以覆你。

維他 >>
tea預我兩個人。

心心 >>
慢慢啦﹗
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 8378


發表於 03-9-11 15:54 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

哈哈好開心呀,公司今日收四點,可以接亞囝放學!!呵呵呵~~


男爵府

積分: 8217

2019勳章


發表於 03-9-11 16:05 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

YY(芝芝媽咪),我記得YY都是2001年7月出生又無諗住考邊間幼稚園呢?

Ryan媽媽:
你對了一半,YY是我,我個女芝芝才是2001年7月出生。 唔緊要啦!
我在「談幼稚園」開了個Topic,大家入去傾傾呀!
該用戶已被刪除

發表於 03-9-11 16:45 |顯示全部帖子

Re: 沙田媽咪會 (part 3)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至