跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 197


1#
發表於 13-5-29 20:18 |只看該作者
好開心,抽中入香港兒童合唱團-優質潛能啟發班!
超開心!有無人學緊?想知情況!
仔仔都係01/11




大宅

積分: 4658


2#
發表於 13-10-7 23:45 |只看該作者

引用:好開心,抽中入香港兒童合唱團-優質潛能啟

原帖由 Gigichan225 於 13-05-29 發表
好開心,抽中入香港兒童合唱團-優質潛能啟發班!
超開心!有無人學緊?想知情況!
仔仔都係01/11
請問點樣參加?




複式洋房

積分: 313


3#
發表於 13-10-8 13:29 |只看該作者
請問是甚麼呢?


別墅

積分: 591


4#
發表於 13-10-10 07:39 |只看該作者

回覆:Gigichan225 的帖子

請問有冇申請詳情?



複式洋房

積分: 197


5#
發表於 13-10-11 00:49 |只看該作者

回覆:kwanym 的帖子

詳情入香港兒童合唱團網就知道了!仔仔上咗三個幾月,感覺好好!識得配合打拍子!




複式洋房

積分: 197


6#
發表於 13-10-11 00:53 |只看該作者

回覆:annafifi 的帖子

逢每年5月11月入申請表抽韯!




複式洋房

積分: 197


7#
發表於 13-10-11 00:54 |只看該作者

回覆:littlepiglet 的帖子

幫助小朋友啟發音樂!




大宅

積分: 4741

畀面勳章


8#
發表於 13-10-17 20:14 |只看該作者

回覆:抽中入香兒

我女女返緊葉氏




複式洋房

積分: 197


9#
發表於 13-10-17 23:22 |只看該作者

回覆:kangaroomama 的帖子

其實邊間好定唔好真係唔知,不過香兒就全世界排第十,而且鐘意佢課程長遠!好似呢個班一收就二年半,感覺好全面!




大宅

積分: 2317


10#
發表於 13-10-18 01:01 |只看該作者

回覆:Gigichan225 的帖子

請問幾$學費?


複式洋房

積分: 197


11#
發表於 13-10-19 03:10 |只看該作者

回覆:MARCUSCHOW22 的帖子

$1900/2 months




複式洋房

積分: 191


12#
發表於 13-10-25 02:59 |只看該作者

回覆:Gigichan225 的帖子

My son also is taking this course. Very good course.




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo