自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1837


1#
發表於 06-10-9 15:03 |只看該作者

有冇人可以幫下我,送份生日禮物俾我呀?

事源係我老公set錯左時間搞到錄唔到琴晚既"女王的教室(大結局)",追左咁多集就唯獨大結局睇唔到,搞到心情低落,有冇
人有錄左可以copy隻DVD俾我呀,我可以俾返D碟$同郵費你架,麻煩大家幫幫手當送份生日禮物俾我啦.....今日係生日呀! :-(

Thanks...Thanks...Thanks!!!
[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_223.gif[/img]


男爵府

積分: 5896


2#
發表於 06-10-9 15:07 |只看該作者

Re: 有冇人可以幫下我,送份生日禮物俾我呀?

幫唔到你....送個蛋糕比你


琥珀宮

積分: 189102

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 06-10-9 15:09 |只看該作者

Re: 有冇人可以幫下我,送份生日禮物俾我呀?

hehe好攪笑
我有錄,不過係尾part,我think你唔岩架啦 :mrgreen:
anyway祝你生快樂!
希望有好心人幫到你


男爵府

積分: 6545

好媽媽勳章


4#
發表於 06-10-9 15:27 |只看該作者

Re: 有冇人可以幫下我,送份生日禮物俾我呀?

hihi,

生日快樂, 我有呀, 可以點比你, 我今晚試試燒落黎再send比你睇下得唔得, 你有無msn? 如果得先問你攞msn.


男爵府

積分: 6003


5#
發表於 06-10-9 15:32 |只看該作者

Re: 有冇人可以幫下我,送份生日禮物俾我呀?

click here

Queenie@,
試下去youtube搵下!!


大宅

積分: 3015


6#
發表於 06-10-9 15:47 |只看該作者

Re: 有冇人可以幫下我,送份生日禮物俾我呀?

我都有牙,要就pm比我la


大宅

積分: 1837


7#
發表於 06-10-9 15:55 |只看該作者

Re: 有冇人可以幫下我,送份生日禮物俾我呀?

多謝晒咁多位幫忙呀,呢份係我今年第一份收到既生日
禮物,萬分多謝!!!
[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_223.gif[/img]


大宅

積分: 3544

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 06-10-9 15:57 |只看該作者

Re: 有冇人可以幫下我,送份生日禮物俾我呀?

我都幫唔到你吖!不過生日快樂![img align=right]http://www.lynms.edu.hk/counter/nums/751/1.gif[/img]


珍珠宮

積分: 38074

好媽媽勳章


9#
發表於 06-10-9 17:24 |只看該作者

Re: 有冇人可以幫下我,送份生日禮物俾我呀?

Queenie@,
雖然我幫唔到你, 不過, 祝你生日快樂!


水晶宮

積分: 50254


10#
發表於 06-10-9 18:59 |只看該作者

Re: 有冇人可以幫下我,送份生日禮物俾我呀?


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


男爵府

積分: 9089


11#
發表於 06-10-9 19:20 |只看該作者

Re: 有冇人可以幫下我,送份生日禮物俾我呀?

sorry! 幫妳唔到!
但 ,可以

[size=xx-large]Happy Birthday!!![img]C:\Documents and Settings\chinny\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\7QW7ZP0X\_322[1].gif[/img]


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


12#
發表於 06-10-9 20:59 |只看該作者

Re: 有冇人可以幫下我,送份生日禮物俾我呀?

生日快樂!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo