親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6886


1#
發表於 13-5-30 11:25 |只看該作者
暑假想一家四口去日本九州旅行, 唔想分房瞓, 有咩酒店可選擇?

日本九州有咩必去地方?

謝謝指教


侯爵府

積分: 22681


2#
發表於 13-5-30 13:44 |只看該作者
本帖最後由 dillon 於 13-5-30 13:46 編輯
GARDENERS 發表於 13-5-30 11:25
暑假想一家四口去日本九州旅行, 唔想分房瞓, 有咩酒店可選擇?

日本九州有咩必去地方?

日式旅館是計人頭的, 四個人是可以的. 如果要平宜的, 東橫是容許兩個12歲以下小童免費(包早餐)與大人住雙床房, 你可去她的網頁看看: http://www.toyoko-inn.com/china/. 有些其他的連鎖酒店 (如Richmond)也是可以的.

九州景點很多, 你可以看看這主題:
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=7649745&extra=page%3D1


男爵府

積分: 6886


3#
發表於 13-5-30 14:31 |只看該作者
回覆 dillon 的帖子

謝謝妳的資料
不想分房的原因其實是因為我怕只有我跟女兒住一個房間, 若叫女兒跟爸爸, 她又不願, 所以先想看看有沒有酒店可供一家四口入住的





公爵府

積分: 29285


4#
發表於 13-5-30 18:25 |只看該作者

回覆:想問吓日本通, 有關酒店問題

如果買package, agent 會教你.如果分開book, 你可以找你喜歡的酒店,看看佢個child policy,或send e-mail 問.我之前去札幌,book 雙人房,send e-mail 問,幾間都話唔收extra charge.當然,都要睇小朋友幾大.



男爵府

積分: 6886


5#
發表於 13-5-30 18:46 |只看該作者
heilok 發表於 13-5-30 18:25
如果買package, agent 會教你.如果分開book, 你可以找你喜歡的酒店,看看佢個child policy,或send e-mail 問 ...
Thanks for your info.
我兩個小朋友分別男:14yr, 女:9yr

我係經JAL 買package, 佢地通常都要我分倆間房, 所以上年開始去唔成日本, 其實日本真係無四人房book? 上年我去韓國都係book四人房


侯爵府

積分: 22681


6#
發表於 13-5-30 19:09 |只看該作者
GARDENERS 發表於 13-5-30 18:46
Thanks for your info.
我兩個小朋友分別男:14yr, 女:9yr

少數東橫有叫"豪華雙床房"的, 部分可容許4人入住, 但要逐間東橫click入去看, 例如鹿兒島這間:
http://www.toyoko-inn.com/c_hotel/00220/index.html
小倉和熊本東橫都有豪華雙床房,但沒寫明容許4人, 你可以用電郵去問. 小倉東橫有連通房, 你可以考慮.


男爵府

積分: 6886


7#
發表於 13-5-30 19:32 |只看該作者
dillon 發表於 13-5-30 19:09
少數東橫有叫"豪華雙床房"的, 部分可容許4人入住, 但要逐間東橫click入去看, 例如鹿兒島這間:
http://www. ...
Thanks
我剛剛上網睇ASO FARM VILLAGE睇, 好靚, 請問妳有無住過? 覺得如何? 如果自己楂車去方便嗎?

點評

cpcog  I am planning to stay there too!! We will drive from Kumamoto. I guess it would be ok with GPS  發表於 13-5-30 21:55


珍珠宮

積分: 33628

BK Milk勳章


8#
發表於 13-5-30 19:33 |只看該作者

回覆:GARDENERS 的帖子

樓主,14歲不算小孩了,咁真係有難道


男爵府

積分: 6886


9#
發表於 13-5-30 20:14 |只看該作者
ccyin 發表於 13-5-30 19:33
樓主,14歲不算小孩了,咁真係有難道
係呀mouth:


男爵府

積分: 6886


10#
發表於 13-5-30 20:45 |只看該作者
現在想Plan 7月去九州

行程如下, 各位比吓意見

福岡 (1晚) - 鹿兒島- 宮崎 (2晚) - 阿蘇 (3晚) - 福岡 (1晚)


行程會去九州能源館, 福岡巿民防災中心, 機器人廣場, 各位還有甚麼提意?

2個小朋友都唔喜歡機動遊戲或主題公園, 所以唔會去space world

最好有馬騎, 有羊餵, 有動物睇

點評

cpcog  how to go to 九州エネルギー館??  發表於 13-5-30 22:00
cpcog  Aso has horse riding!  發表於 13-5-30 21:56


侯爵府

積分: 23944

醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 13-5-30 21:07 |只看該作者

引用:Quote:dillon+發表於+13-5-30+19:09+少數東

原帖由 GARDENERS 於 13-05-30 發表
Thanks
我剛剛上網睇ASO FARM VILLAGE睇, 好靚, 請問妳有無住過? 覺得如何? 如果自己楂車去方便嗎? ...
ASO Farm village可住四人,我們去年暑假住過,我仔仔上星期才跟我說好想再去住ASO Farm, 玩元氣之森和浸七彩溫泉!



點評

cpcog  all spa need us to be naked?? or can we wear swimsuit??  發表於 13-5-30 21:57


男爵府

積分: 6886


12#
發表於 13-5-30 21:43 |只看該作者
SumSumBB 發表於 13-5-30 21:07
ASO Farm village可住四人,我們去年暑假住過,我仔仔上星期才跟我說好想再去住ASO Farm, 玩元氣之森和浸七 ...
我上網睇係有日式四人房 `
好玩嗎? 妳仔幾大, 除佐去ASO Farm village, 仲去邊到住, 可否分享多啲, 妳個行程又係點呢?


侯爵府

積分: 22681


13#
發表於 13-5-30 22:54 |只看該作者
本帖最後由 dillon 於 13-5-30 22:56 編輯

回覆 GARDENERS 的帖子

I can see someone has answered you regarding Aso Farm Village. I have never been there before.

There is actually not much to see in機器人廣場. Half an hour would be enough.

There is a bus going to 九州エネルギー Energy館 from Hakata Station, stopping right in front of the pavilion. You can use google map (direction with the bus icon) to find the information.


男爵府

積分: 6886


14#
發表於 13-5-30 23:20 |只看該作者
dillon 發表於 13-5-30 22:54
回覆 GARDENERS 的帖子

I can see someone has answered you regarding Aso Farm Village. I have never ...
多謝妳的回覆
另外想問吓妳有無去過由布? 又或者有無其他推薦? 唔好意思好多野問mouth:


侯爵府

積分: 22681


15#
發表於 13-5-31 08:41 |只看該作者
GARDENERS 發表於 13-5-30 23:20
多謝妳的回覆
另外想問吓妳有無去過由布? 又或者有無其他推薦? 唔好意思好多野問
...
我不熱衷浸溫泉, 沒去過這裡, 你可以參考一下這裡:
http://blog.udn.com/lunhua168/4528499


大宅

積分: 1014


16#
發表於 13-5-31 13:02 |只看該作者

回覆:想問吓日本通, 有關酒店問題

湯布院同別府中間有九州自動動物公園,可以自駕或坐佢園區專車近距離睇動物,都幾好𠺢!
另外別府間杉乃井酒店有大温泉同室內水上樂園,大人細路都有得玩,個buffet 都唔錯添!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo