自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17159


1#
發表於 06-10-18 12:20 |只看該作者

好多小朋友既舊玩具仲完整, 有無機構會接收?

如題.


翡翠宮

積分: 75475


2#
發表於 06-10-18 12:50 |只看該作者

Re: 好多小朋友既舊玩具仲完整, 有無機構會接收?


我妹妹送哂去保良局呀 .....


複式洋房

積分: 314


3#
發表於 06-10-19 13:55 |只看該作者

Re: 好多小朋友既舊玩具仲完整, 有無機構會接收?

你係咪有好多呀?? 因為我姪仔都有好多玩具, 但我打去地球之友問佢地係咪會回收玩具, 佢地話個別咁比佢地回收喎, 仲叫我留意佢地網頁睇


大宅

積分: 2667


4#
發表於 06-10-19 14:19 |只看該作者

Re: 好多小朋友既舊玩具仲完整, 有無機構會接收?

[quote]
hope_happy 寫道:
你係咪有好多呀?? 因為我姪仔都有好多玩具, 但我打去地球之友問佢地係咪會回收玩具, 佢地話個別咁比佢地回收喎, 仲叫我留意佢地網頁睇


複式洋房

積分: 377


5#
發表於 06-10-19 14:20 |只看該作者

Re: 好多小朋友既舊玩具仲完整, 有無機構會接收?

救世軍

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo