自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8772


1#
發表於 06-10-18 17:55 |只看該作者

屋企對住南丫島三支煙囪有冇問題架?

屋企對住南丫島三支煙囪有冇問題架?
如果有問題既話又需要點做呢? 係咪需要响窗口位擺放啲乜嚟分解下呢?


禁止訪問

積分: 4163


2#
發表於 06-10-18 18:22 |只看該作者

Re: 屋企對住南丫島三支煙囪有冇問題架?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8772


3#
發表於 06-10-18 23:03 |只看該作者

Re: 屋企對住南丫島三支煙囪有冇問題架?

八掛鏡好似好肉酸咁喎~ 而且掛咗驚對面樓啲人唔鍾意會投訴呀~~ 會唔會可以買啲銅既動物會好啲呀
因為我嗰度係公屋嚟架

螞蟻人 寫道:
就甘聽,三支煙囪給人感覺似三支香??囉 D 八卦鏡當下佢


大宅

積分: 1800


4#
發表於 06-10-18 23:35 |只看該作者

Re: 屋企對住南丫島三支煙囪有冇問題架?

試下放5個銅$在窗,一定要有雍正,乾隆,順治,康熙和嘉慶,排列次序跟歷史由左到右,如果唔得再放埋兩隻"皮優",應該可以啦.


民房

積分: 1496


5#
發表於 06-10-19 02:37 |只看該作者

Re: 屋企對住南丫島三支煙囪有冇問題架?

HELLO...446948,請問你是否住利東村呀!!我娘家是住在東逸樓的,請放心吧!!我現在住的消防宿舍是向住墳場的,初時會唔慣,但住住下都OK喎!!不用擔心啦!!!


別墅

積分: 895


6#
發表於 06-10-19 09:33 |只看該作者

Re: 屋企對住南丫島三支煙囪有冇問題架?

關窗開冷氣,開窗帶口罩。


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


7#
發表於 06-10-19 09:59 |只看該作者

Re: 屋企對住南丫島三支煙囪有冇問題架?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


8#
發表於 06-10-19 10:46 |只看該作者

Re: 屋企對住南丫島三支煙囪有冇問題架?

我新婚時住置富對到正一正架!
又無咩野喎!兩公婆又和順,
之後仲大埋肚,之後生埋亞仔,
都無咩大問題,樣樣都好。
到亞仔3個月大先搬之嘛,嗰度好好住,
不過生左個仔要近住亞媽,無計先至搬咋。


男爵府

積分: 8772


9#
發表於 06-10-19 14:59 |只看該作者

Re: 屋企對住南丫島三支煙囪有冇問題架?

多謝各位既意見, 真係唔該晒呀~

我住華富村呀~ 啱啱派既公屋單位, 依家暫時係同我奶奶住緊利東啫~

Melody1110 寫道:
HELLO...446948,請問你是否住利東村呀!!我娘家是住在東逸樓的,請放心吧!!我現在住的消防宿舍是向住墳場的,初時會唔慣,但住住下都OK喎!!不用擔心啦!!!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo