論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2201


1#
發表於 13-6-13 19:56 |只看該作者
本帖最後由 duceduce 於 13-6-13 23:22 編輯

我家印尼工人姐姐話6月30號要北上拜神,全世界都有人去既盛會,幾年先一次。300蚊,朝早6點係九龍塘集合一齊過關。即日來回,有無人知係真係假?做雇主的,係咪無權阻止佢放假去邊?




珍珠宮

積分: 37295


2#
發表於 13-6-13 21:02 |只看該作者

回覆:印尼工人姐姐話要北上拜神

未聽過


男爵府

積分: 6138


3#
發表於 13-6-13 21:10 |只看該作者

引用:我家印尼工人姐姐話6月30號要北上拜神,全

原帖由 duceduce 於 13-06-13 發表
我家印尼工人姐姐話6月30號要北上拜神,全世界都有人去既盛會,幾年先一次。300蚊,朝早6點係九龍塘集合一 ...
真假都唔比佢去:;pppp: 佢都"烚呆"…




寶石宮

積分: 262407

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


4#
發表於 13-6-13 21:20 |只看該作者
回教嘛, 去沙地阿拉伯麥加就啱, 北上??? 去大陸拜乜野呀? 如來佛祖?


男爵府

積分: 8545


5#
發表於 13-6-13 21:27 |只看該作者

回覆:duceduce 的帖子

我姐姐都同我講定30/6會遲返,要北上拜神,有張紙比我睇,我冇看清楚,佢都話比咗$300


男爵府

積分: 8205


6#
發表於 13-6-13 21:49 |只看該作者

回覆:印尼工人姐姐話要北上拜神

幾會月前試過,佢又係話拜神, 係經agent報名。為佢安全,我叫佢留個聯絡資料,佢俾過張影印單張我。 我無干涉佢, 只係唔allow佢唔番來瞓, 講明幾點前要返來。 佢嗰日個款又真係似去拜神咁。


大宅

積分: 3223


7#
發表於 13-6-13 22:55 |只看該作者

引用:我家印尼工人姐姐話6月30號要北上拜神,全

原帖由 duceduce 於 13-06-13 發表
我家印尼工人姐姐話6月30號要北上拜神,全世界都有人去既盛會,幾年先一次。300蚊,朝早6點係九龍塘集合一 ...
我嗰個反而一早同我講定16號放,30就無提過呀


珍珠宮

積分: 35732


8#
發表於 13-6-13 23:04 |只看該作者
duceduce 發表於 13-6-13 19:56
我家印尼工人姐姐話6月30號要北上拜神,全世界都有人去既盛會,幾年先一次。300蚊,朝早6點係九龍塘集合一 ...
幾日來回??o個幾日你點搞?!作為僱主你梗係有權唔批佢,我地問老細拎假都唔一定批啦!

咁神心叫佢返歸慢慢拜啦!唔好阻住佢修行 :;pppp:



大宅

積分: 2201


9#
發表於 13-6-13 23:08 |只看該作者

引用:Quote:duceduce+發表於+13-6-13+19:56+我家

原帖由 zitzai 於 13-06-13 發表
幾日來回??o個幾日你點搞?!作為僱主你梗係有權唔批佢,我地問老細拎假都唔一定批啦!

咁神心叫佢返歸 ...
sorry打錯字,係「即日」來回。不過佢地可以自己出入境ga 咩?




大宅

積分: 2201


10#
發表於 13-6-13 23:08 |只看該作者

引用:我姐姐都同我講定30/6會遲返,要北上拜神,

原帖由 2個BB的媽媽 於 13-06-13 發表
我姐姐都同我講定30/6會遲返,要北上拜神,有張紙比我睇,我冇看清楚,佢都話比咗$300

...
哦,真係有既……




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo