單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3841


1#
發表於 06-10-20 18:07 |只看該作者

少量bb用品送出(已送出,ths.)

現有少量bb用品,希望送給"自用"人士........

[size=medium][tommee tippee]全新bb沖涼帽,未洗過水的,因仔仔的頭太大穿不下.

[size=medium]baby用Sudocream,搽pat pat用,是英國親戚給仔仔的手信,有2瓶是多出的,大的250g,小的125g.

[size=medium]思詩樂清潔棉6片一包sample---hold---

[size=medium]*輕的物品可郵寄,重的要於大埔自取.合用的請於版面留言,ths.


大宅

積分: 4054


2#
發表於 06-10-20 18:28 |只看該作者

Re: 少量bb用品送出

baby用Sudocream是否pat pat紅搽的,如果是的話,可否留給我,但我唔係單親,或者可以用錢同你買得嗎


大宅

積分: 3841


3#
發表於 06-10-20 18:37 |只看該作者

Re: 少量bb用品送出

idyhk 寫道:
baby用Sudocream是否pat pat紅搽的,如果是的話,可否留給我,但我唔係單親,或者可以用錢同你買得嗎

我個親戚好似話係的.但我bb自出世都好少搽野,我見佢d skin冇咩特別所以就冇用cream.
呢隻cream比較杰身的.你識唔識英文?我可打晒d內容比你睇...


大宅

積分: 4054


4#
發表於 06-10-20 23:59 |只看該作者

Re: 少量bb用品送出

我o的英文好喳

因我買過好多隻都唔得,醫生開個o的都係頂得一陣,叫做好o的o的咁,所以諗住試下你呢隻囉,如果有其他媽咪需要就俾左佢地先啦,如果無人要就話我知,唔該晒

b肉兜兜 寫道:
我個親戚好似話係的.但我bb自出世都好少搽野,我見佢d skin冇咩特別所以就冇用cream.
呢隻cream比較杰身的.你識唔識英文?我可打晒d內容比你睇...


大宅

積分: 3841


5#
發表於 06-10-21 01:04 |只看該作者

Re: 少量bb用品送出

我查過字典了,寫住有疹果d 等等都可以用的.
我留一瓶給你吖.:-P
你仔仔有冇試過花士令果d得唔得?


大宅

積分: 4054


6#
發表於 06-10-21 01:27 |只看該作者

Re: 少量bb用品送出

真係唔該晒你呀


要搽完藥膏再搽花士令就得,就咁搽花士令都唔係好得,所以好頭痛

b肉兜兜 寫道:
我查過字典了,寫住有疹果d 等等都可以用的.
我留一瓶給你吖.:-P
你仔仔有冇試過花士令果d得唔得?


大宅

積分: 3841


7#
發表於 06-10-21 02:13 |只看該作者

Re: 少量bb用品送出

唔駛唔該..
check pm吖. :-P


大宅

積分: 3841


8#
發表於 06-10-21 02:56 |只看該作者

Re: 少量bb用品送出

[size=medium]已全部送出,謝謝.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo