跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2743


1#
發表於 06-10-24 10:09 |只看該作者

澳門全面禁煙

如題.

如果做到,真係大家好


大宅

積分: 1068


2#
發表於 06-10-24 12:40 |只看該作者

Re: 澳門全面禁煙

我贊成,至少餐廳, 辦公室, 室內公共場所,全面禁煙!!!!


男爵府

積分: 5596


3#
發表於 06-10-24 13:40 |只看該作者

Re: 澳門全面禁煙

贊成!!


大宅

積分: 3602


4#
發表於 06-10-24 14:12 |只看該作者

Re: 澳門全面禁煙

可惜政府部門內部都未全面做到呢......好難要一般機構做

http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


大宅

積分: 1076


5#
發表於 06-10-24 14:24 |只看該作者

Re: 澳門全面禁煙

係咪全面禁煙, 以前唔覺得有咁大問題, 但自從有左 bb 之後, 真係希望可以實施全面禁煙.
我舉腳贊成!


大宅

積分: 1631


6#
發表於 06-10-24 15:15 |只看該作者

Re: 澳門全面禁煙

贊成!


大宅

積分: 1214


7#
發表於 06-10-24 16:22 |只看該作者

Re: 澳門全面禁煙

有無d媽咪係食煙ga,say something啦
心銘開心遊樂園寶貝心銘豬


大宅

積分: 1214


8#
發表於 06-10-24 16:24 |只看該作者

Re: 澳門全面禁煙

我希望我地ga小朋友可以呼吸清新空氣
大家飲杯 勝ga!!
心銘開心遊樂園寶貝心銘豬


伯爵府

積分: 19425


9#
發表於 06-10-24 16:34 |只看該作者

Re: 澳門全面禁煙

Cathy2002 寫道:
如題.

如果做到,真係大家好


係唔係澳門施政報告有講架?
係的話,真係正囉~


伯爵府

積分: 15883


10#
發表於 06-10-24 17:02 |只看該作者

Re: 澳門全面禁煙

心銘媽咪 寫道:
有無d媽咪係食煙ga,say something啦
我唸好小,我吾去飲酒都吾會食,我都贊成GE,不過我唸好難,平時出去有人係我仔面前食煙,我係會鬧GA,如果佢吾理,我會用杯茶"林"熄佢


大宅

積分: 1068


11#
發表於 06-10-24 18:25 |只看該作者

Re: 澳門全面禁煙

最討厭係d人見到你大肚都係你面前食, 即係逼你食二手煙者


大宅

積分: 2549


12#
發表於 06-10-24 19:16 |只看該作者

Re: 澳門全面禁煙

我以前都有食, 不過自從有bb之後就冇再食啦!
不過, 我始終覺得, 澳門好難做到全面禁煙囉, 最多都係分開吸煙區同非吸煙區架o者~
8個月囉!


大宅

積分: 2549


13#
發表於 06-10-24 19:18 |只看該作者

Re: 澳門全面禁煙

bbdog_2006 寫道:
最討厭係d人見到你大肚都係你面前食, 即係逼你食二手煙者

我奶奶都係啦, 食煙我唔會干 涉佢, 不過佢晌我個女面前食我就好唔鐘意囉!
8個月囉!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo