婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 354


1#
發表於 13-6-24 20:45 |只看該作者
如果我起街見到前99,一定唔同佢客氣:;pppp:
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 54592


2#
發表於 13-6-24 20:51 |只看該作者

回覆:自己個女係寶,人地個女係草

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7909


3#
發表於 13-6-24 20:56 |只看該作者

回覆:自己個女係寶,人地個女係草

自己個女系人,人哋個女就唔系人!


複式洋房

積分: 354


4#
發表於 13-6-24 21:05 |只看該作者

引用:睇開d啦,人地丫媽,同自己丫媽都對待唔同

原帖由 肥妹心 於 13-06-24 發表
睇開d啦,人地丫媽,同自己丫媽都對待唔同架啦
我對佢仲好過佢d仔女對佢:;pppp:





珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 13-6-24 21:44 |只看該作者
係呀,

自己個女嫁得衰 / 搵唔到錢 = 命苦;

個仔對自己老婆 (新抱) 好少少 / 個新抱搵到錢 = 巴閉 ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


大宅

積分: 2626


6#
發表於 13-6-25 00:39 |只看該作者

回覆:美麗宇宙 的帖子

奶奶只會叫新抱做嘢,自己個女乜都唔使做


珍珠宮

積分: 30971


7#
發表於 13-6-25 01:11 |只看該作者
咪系.唔好計較呢d.記住99永遠唔係自己媽媽...咁樣唸自己條氣順,d...


公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-6-25 02:14 |只看該作者

回覆:自己個女係寶,人地個女係草

我無婆媳問題,我睇完段新聞,原來我係老公個寶,後段有一半似我。。。唔好插我




別墅

積分: 565


9#
發表於 13-6-25 03:09 |只看該作者

引用:如果我起街見到前99,一定唔同佢客氣+ +

原帖由 美麗宇宙 於 13-06-24 發表
如果我起街見到前99,一定唔同佢客氣



別墅

積分: 565


10#
發表於 13-6-25 03:09 |只看該作者

引用:咪系.唔好計較呢d.記住99永遠唔係自己媽媽.

原帖由 castle100 於 13-06-25 發表
咪系.唔好計較呢d.記住99永遠唔係自己媽媽...咁樣唸自己條氣順,d...



男爵府

積分: 5306


11#
發表於 13-6-25 13:05 |只看該作者

回覆:自己個女係寶,人地個女係草

係甘ga la. 正如自己個女唔返工係嫁得好,新抱唔做野就係懶


大宅

積分: 1636


12#
發表於 13-6-25 14:29 |只看該作者

回覆:自己個女係寶,人地個女係草

我都覺得我老爺同奶奶2個女就係咩都唔洗做,我就咩都要做(得我老公一個仔),我生個囡就成日喂喂喂咁叫,講左3個月都唔改,仲要老公同我講話佢老人家記性唔好,點知轉頭奶奶話佢早一日應承左個外孫唔知測驗定默書100分要買禮物,第2晚明明係九龍食飯都要死返去屯門買左先再出黎食飯,咁我就唔見得佢記性有幾唔好喇。老爺奶奶個女可以唔鍾意就發皮氣鬧佢地,個外孫仲可以打佢地,但係就聲都唔敢聲,我好聲好氣叫唔好喂我個女,第一句開口就講哂粗口鬧。


大宅

積分: 3260


13#
發表於 13-6-25 14:47 |只看該作者

回覆:自己個女係寶,人地個女係草

我99試過當住佢親戚面前話“我有咩事都寧願同個囡講啦,點會同個新抱講呀“


禁止訪問

積分: 245


14#
發表於 13-6-25 18:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+肥妹心+於+13-06-24+發表睇開

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2121


15#
發表於 13-6-26 04:07 |只看該作者

回覆:自己個女係寶,人地個女係草

唉,啲奶奶永遠係咁賤,自己個女對佢差就成隻嘢咁仆埋去,我對佢好就當我係地底泥。
人哋個女仲要係fb話我老公不孝,話我哋要同99一齊搬走係不孝,屋企咁近醫院就最好。仲係維基搵段“孝”…真係知孝就唔會一個仙唔俾家用仲要出街買咩都要自己呀媽俾錢啦!麵包都買唔起。自己有錢供樓住私樓,日日出街食飯post 相曬命。我老公想供樓唔再住公屋就錯既!唉!痴線!
咁耐以來99有咩要陪要整又係我揹住個仔出成日,條腰唔痛咩?佢個女出街做咩99都要跟,最慘又要我陪,呀四咩!?仲要命令我去佢個女屋湊埋佢個女,係99屋企唔得咩?姑9覺得自己呀媽咁污穢呀!?雖然事實係好污穢,但我日日有做家務,仲乾淨過姑奶你屋企,養住5住狗日日都困住又唔汁屎超臭,信唔過我就咪搵我…自私到死!
忍得耐,火火哋關門以後都唔睬佢哋,老公都支持我。
最近又話姑9女好叻識叫嫲嫲,話我唔教個仔講嘢!真係sorry囉!我仔得歲半,識叫爺爺(老爺巳過身,對住神枱講),媽,爹,cream(屋企隻貓名),魚,食,轉轉,車車,俾,Hi…就係唔識叫你都無計…婆婆公都未識叫啦…
更何況個仔係我,我知佢盡力巳經好叻,唔到奶奶你來話佢比較佢,人比人比死人…


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo