跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 724


發表於 06-10-26 19:37 |顯示全部帖子

好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

呢輪都係報讀幼稚園及幼兒園的報名時間,真係難以相信會係咁難報。

10月中 我地去了青衣的學之園,因為我想比Hadrian 早d返學,學習
http://www.smartclub.hk/photos/albums/userpics/10094/head-1.jpg_Thumbnail2.jpg


侯爵府

積分: 22443


發表於 06-10-26 20:17 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

我報果間, 已經唔係呢 2 間咁有名既學校, 都要一出世就報名, 我交表時佢講到名要倫 2 年架啦, 而家我只能倫 k1, 而 n 1 就 .......... 忟水 囉


別墅

積分: 993


發表於 06-10-26 20:48 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

唔係掛....

我無諗過咁快要報定名...到宜家都唔知邊間好.....聽完你講, 真係要揾定學校...

:-(


男爵府

積分: 5671


發表於 06-10-26 21:02 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

jenjen123 寫道:
....有d媽咪仲誇張到 有了bb幾個月就交報名表,連埋張超聲波一齊交


, 我忍唔住


複式洋房

積分: 233


發表於 06-10-26 21:35 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

見到你個post先知原來大家都關心bb第時讀邊間學校,我仲驚冇人同我一樣咁緊張!我剛剛上個禮拜六先去完九龍塘間樂基同迦南(係金巴倫道),原來啲miss話好多好似我地啲細bb已經去問報名,但係學位有限,所以都係俾足歲bb入學先,我呢啲就要先讀學前班等到足歲先入k1. :-(
我想係佢2歲前讀學前班唔知你地有冇咁諗呢?


男爵府

積分: 7818


發表於 06-10-26 21:48 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

阿仔六個月我已經同佢報六個月至兩歲班,咁阿仔一路讀上去,佢地就會同阿仔留位比佢插班讀兩歲班咋


別墅

積分: 993


發表於 06-10-26 21:53 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

都有諗過.....但唔知邊間好 ?-(


別墅

積分: 993


發表於 06-10-26 21:55 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

chapman媽

想問下你仔仔讀緊邊間 Pre-Nursery.


男爵府

積分: 7818


發表於 06-10-27 00:30 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

greenling 寫道:
chapman媽

想問下你仔仔讀緊邊間 Pre-Nursery.
咪就係jenjen今日去個間囉

jenjen,
你今日有冇見到一個十一個月既BB玩緊滑落黎既車車 呢 我都有朋友今日去open day 呀...你覺得點呀


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


發表於 06-10-27 08:58 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

個家長自己都咁 tun, 基本上已輸左第一步.

人生咁多野, 只係幼兒園都已經係咁, 睇怕前面大把失敗都唔知佢將來要點面對. :mrgreen:

只望到一棵樹...成個樹林其他都係 c 樹咩.


伯爵府

積分: 16855


發表於 06-10-27 09:00 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

洗唔洗咁誇呀,好彩我唔打算俾佢地讀呢d學校。


侯爵府

積分: 23959


發表於 06-10-27 09:33 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

我都知e+有好多父母好早就幫bb搵定幼稚園,小學,甚至諗埋中學,我都當然有幫我bb計劃過la,不過除非諗住9/2007就比我bb讀n1,否則我都唔會咁怏真係去take action,may be我無諗住比我bb入讀d勁熱幼稚園la,所以都係出年先lu~

唉~~~有時唔係d幼稚園賴巴閉,而係有好多父母既舉動令到d幼稚園真係好巴閉&"經"貴~


男爵府

積分: 7818


發表於 06-10-27 10:09 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

w_y,
你既睇法好獨特,我都覺得你好有性格,往往都係'人做你唔做,殺出新血路'

我本人就覺得唔係tun唔tun既問題囉,每個人都會有一個目標或plan for their kids,當然,未必係最好既,但未試過點知係好定唔好呢?咁事實就係有D學校,真係幾難入,如果你想入呢D學校,咁你就要跟住個plan咁行,如果入邊間都冇所謂既,當然就唔洗諗咁多野啦...bottom line就係究竟你想點?

至於其他學校係咪C樹呢個問題我好唔agree囉,好似今年十優既學生,有一個都唔係明校同屋企環景唔好既,佢都可以好好啦,但如有可能,我諗冇人想個小朋友要係一個唔係咁好既環景長大呱!咁如果你有能力,點解唔choose間好D既呢


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


發表於 06-10-27 11:10 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

有幾獨特? 我好普通, 一樣要搵學校, 一樣要排隊交表, 我講的只係講 common sense. 呢度大把人係咁諗架. :mrgreen: 不過我豬在出聲講之嘛, 有成日出來 gathering 果 d 咪唔敢係度出聲囉, 驚得罪人.

tun....係有網友話好驚嘛, 我希望佢唔好集中係一兩棵度,可以周圍搵下其他樹 (肯定仲有大把好的, 唔係要去果個10 a 狀元讀果類) ,,,,, 你既然有棵超級強力生命樹, 梗唔使驚; 但你唔好嚇親其他媽咪嘛, 人地邊有個個咁有能力先得架 :mrgreen:


禁止訪問

積分: 13045


發表於 06-10-27 11:19 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13045


發表於 06-10-27 11:21 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13045


發表於 06-10-27 11:24 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


發表於 06-10-27 11:37 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

labelle
我可以試下解俾你知.
cubixluk 申請的其中一間
1. 位少 (呢個係主因, 換言之師生比例唔錯)
2. 全日幼兒園...呢區唔多, 所以在職媽咪無乜 choice
3. 佢用蒙特梭利教學法, 小朋友返學好開心, 仲學到自理能力
4. 地方清潔
5. 辦學團體聲譽好
6. 價錢合理
我樓上個 3 yr 妹妹, 差唔多一出世就排, 都要排到 k2/n3 (即來年先叫做有得 interview). 有得插班讀時可能都 k3/n4 了.


禁止訪問

積分: 13045


發表於 06-10-27 11:45 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3274


發表於 06-10-27 11:59 |顯示全部帖子

Re: 好驚呀! 諗住報讀幼稚園及幼兒園

labelle,
k1-k2自己教lor,唔係父母upgrade自己黎做咩呀?!

首頁

尾頁

跳至