立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10906
侯爵府
積分: 20604
原帖由 lovehimhim 於 13-06-26 發表 可唔可以放雪櫃第二朝先焗呢
水晶宮
積分: 72983
瑪瑙宮
積分: 145167
原帖由 Rita 於 13-06-26 發表 我就將做左型之後的二發交比雪柜 做低溫發酵. 第二朝早拎出來回溫半個鐘至9個字, 焗 ~ ...
翡翠宮
積分: 81530
lovehimhim 發表於 13-6-26 18:56 可唔可以放雪櫃第二朝先焗呢
大宅
積分: 1372
lovehimhim 發表於 13-6-27 14:21 低溫發酵20分鐘就夠?
tp168 發表於 13-6-27 14:25 佢寫 20 個小時
積分: 2804
男爵府
積分: 5306
hellokitty1011 發表於 13-6-29 19:39 但我試過造型後雪一晚,明早焗後,麵包有酒味,是否發酵過度?
複式洋房
積分: 169
hellokitty1011 發表於 13-6-30 10:03 不是放冰櫃,只是平時放蛋的那格
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy