自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6090

畀面勳章


1#
發表於 13-7-3 08:36 |只看該作者
很憂心要做凍槍治療要@500x2次要壹仟大元
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6090

畀面勳章


2#
發表於 13-7-3 08:36 |只看該作者

回覆:貓貓6299 的帖子

再補多一張
myphoto.jpg




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


3#
發表於 13-7-3 08:45 |只看該作者

回覆:JM們知道我手指是乜野嘛!

癢?痛?有一粒野?俾多點資料,起左幾耐?唔係好難答你。



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


男爵府

積分: 6090

畀面勳章


4#
發表於 13-7-3 08:49 |只看該作者

引用:癢?痛?有一粒野?俾多點資料,起左幾耐?

原帖由 alphabetagamma 於 13-07-03 發表
癢?痛?有一粒野?俾多點資料,起左幾耐?唔係好難答你。
不痛,有dd痕,我可忍心不R,起在不足一個月!





男爵府

積分: 6090

畀面勳章


5#
發表於 13-7-3 08:50 |只看該作者

回覆:alphabetagamma 的帖子

好像係由兩顆細野合併埋一粒




男爵府

積分: 6090

畀面勳章


6#
發表於 13-7-4 01:28 |只看該作者

引用:好像係由兩顆細野合併埋一粒 +

原帖由 貓貓6299 於 13-07-03 發表
好像係由兩顆細野合併埋一粒
push 求救有好心JM覆下我可以嗎?




禁止訪問

積分: 4191


7#
發表於 13-7-4 01:31 |只看該作者

回覆:JM們知道我手指是乜野嘛!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33669


8#
發表於 13-7-4 01:37 |只看該作者

回覆:JM們知道我手指是乜野嘛!




大宅

積分: 1239


9#
發表於 13-7-4 01:49 |只看該作者

回覆:JM們知道我手指是乜野嘛!

尤,去藥房買支野滴,可以滴甩佢


子爵府

積分: 14376


10#
發表於 13-7-4 01:58 |只看該作者

回覆:貓貓6299 的帖子

疣,買藥滴就得


珍珠宮

積分: 39469


11#
發表於 13-7-4 02:59 |只看該作者

回覆:JM們知道我手指是乜野嘛!

我手指都有一粒,生左至少一兩年,唔痕唔痛,成日都想搣佢出黎但搣唔到
我都想問下JM們知唔知係乜?疣?如果係買邊隻藥滴走佢?
thx!
myphoto.jpg



人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 13-7-4 03:05 |只看該作者
我做左FTM之後成日出, 只係脂小朋友既濕疹膏止痕, 貼膠布, 會快D好.


大宅

積分: 4480


13#
發表於 13-7-4 03:07 |只看該作者

回覆:JM們知道我手指是乜野嘛!

似主婦手喎


大宅

積分: 2622


14#
發表於 13-7-4 03:28 |只看該作者
有枝野叫 滴療堅 我覺得都ok


男爵府

積分: 5029


15#
發表於 13-7-4 04:06 |只看該作者
我都有試過還比你多 , 我就洗得多手 ,
有小朋友時一天洗20多次 ,
不要抓損 , D水有菌出得重多
洗少左手, 就沒有了


男爵府

積分: 6090

畀面勳章


16#
發表於 13-7-4 21:33 |只看該作者

引用:尤,去藥房買支野滴,可以滴甩佢

原帖由 MoMo328 於 13-07-04 發表
尤,去藥房買支野滴,可以滴甩佢
買什麼野疣藥滴?請介意我好嗎?




男爵府

積分: 6090

畀面勳章


17#
發表於 13-7-4 21:34 |只看該作者

引用:疣,買藥滴就得

原帖由 mosquitomon1031 於 13-07-04 發表
疣,買藥滴就得
買什麼牌子的治疣藥滴?請介意我好嗎?




男爵府

積分: 6090

畀面勳章


18#
發表於 13-7-4 21:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mosquitomon1031+於+13-07-04

原帖由 貓貓6299 於 13-07-04 發表
買什麼牌子的治疣藥滴?請介意我好嗎?
「介紹」




男爵府

積分: 6090

畀面勳章


19#
發表於 13-7-4 21:36 |只看該作者

引用:有枝野叫++滴療堅++我覺得都ok+

原帖由 bb1215 於 13-07-04 發表
有枝野叫 滴療堅 我覺得都ok
滴療堅好像係雞眼藥水@@?




大宅

積分: 2622


20#
發表於 13-7-4 23:00 |只看該作者
雞眼同疣都得架

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo