心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 578


1#
發表於 13-7-4 02:04 |只看該作者
自從有左,情緒非常不穩,今日又同佢嘈,佢態度係表現得好唔想理我,仲想換衫話走,好傷心失望,仲有一個月生得,心情真係好起伏,對未來無信心,對佢更加係


大宅

積分: 2861


2#
發表於 13-7-4 04:03 |只看該作者
你試下心平氣和時同你老公講...

"老公, 我有左bb, 好辛苦!! 好多時我不由自主地會好煩燥, 可能會令你好難受. 但係唔該你點都頂埋落去, 我同bb都等緊你照顧同體諒. (自己加d肉麻野啦)"

我諗你老公會明白你既感受, 記住, 有咩上黎bk講之餘, 都要同老公傾先得架. 好少男人會自動明白女人, 所以要拿出來傾.

加油呀


別墅

積分: 578


3#
發表於 13-7-5 05:56 |只看該作者

回覆:太累了

我試了,但係佢無咩反應,其實佢一早知我情緒係有d困擾,但佢遷就唔到……可能佢都累了……試問有邊個可以永遠都噤遷就一個人,一年會,兩年會,三年就唔會了……


伯爵府

積分: 16899

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


4#
發表於 13-7-5 06:11 |只看該作者
回覆 ming1228 的帖子

嘅然知道係自己情緒問題,咁樣好影響夫妻感情,快快去睇醫生及自己控制一下,

點評

RayEE    發表於 13-7-5 09:50


大宅

積分: 2861


5#
發表於 13-7-5 09:47 |只看該作者
ming1228 發表於 13-7-5 05:56
我試了,但係佢無咩反應,其實佢一早知我情緒係有d困擾,但佢遷就唔到……可能佢都累了……試問有邊個可以 ...
其實如果你知道問題所在, 可能真係要去搵下醫生.
你講得啱架, 1年得, 2年得, 3年就....

我明白有時係自己控制唔到, 但試下發緊火既途中(當你理智返來既時候)嘗試唔好比自己發落去. 同埋緊記發完你老公爛渣, 無論邊個錯都好, 即刻補句"對唔住, 我頭先控制唔到自己, 你可以唔信, 但係我真係唔想既", 我諗你老公應該會感覺到你既努力. 千萬不要發完就算, 真係唔知有冇第四年比你發. 呢個做亦係尊重你老公, 唔好老馮x佢.

平時咪對佢好聲氣d囉..

當然, 如果你緊張同老公既關係先咁做啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo