論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 439


1#
發表於 06-11-3 00:45 |只看該作者

嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

昨晚半夜,我老公起床去廚房jump水飲,經過阿仔房想睇下佢有無com好被,點知見到訓係上格床個賓賓用隻透明水杯點candle香薰,放係枕頭邊,有火果種,已經燒到見底,:evil: 我老公即時橙醒佢話係房度唔可以有火!但係仲係好嬲呀! 係床上點香薰!!!!燒著左點算,個仔同佢一間房!!!
nothing has comes from nothing


別墅

積分: 920


2#
發表於 06-11-3 00:53 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

佢係咪傻架, 鬧到佢飛上天啦


男爵府

積分: 5929


3#
發表於 06-11-3 09:05 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

可能真係要出warning letter,因為真係可大可小....


大宅

積分: 1713


4#
發表於 06-11-3 09:26 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

有冇攪錯,火燭點算


別墅

積分: 566


5#
發表於 06-11-3 10:38 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

candyamom 寫道:
昨晚半夜,我老公起床去廚房jump水飲,經過阿仔房想睇下佢有無com好被,點知見到訓係上格床個賓賓用隻透明水杯點candle香薰,放係枕頭邊,有火果種,已經燒到見底,:evil: 我老公即時橙醒佢話係房度唔可以有火!但係仲係好嬲呀! 係床上點香薰!!!!燒著左點算,個仔同佢一間房!!!



嘩! 咁危險, 直情要同佢講任何時間都唔可以點,
其實d工人係自己間房到都唔知佢地搞 mud, 仲要係同d小朋友一間房, 所以我自己都唔會比d工人閂實道門, 因我要間唔中入去睇吓個小朋友, 順便睇吓個工人有冇講電話或做d衰野.
^_^


伯爵府

積分: 15536


6#
發表於 06-11-3 10:42 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

出WARNING都唔夠, 要規定佢只可以o係房度做乜野, 唔講可以做的事就唔可以做.

妳個工人short左呀, 當左自己o係spa度呀?


大宅

積分: 1542


7#
發表於 06-11-3 10:42 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

有無攪錯,一定要內獲金,要佢知道佢


複式洋房

積分: 414


8#
發表於 06-11-3 10:55 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

好離譜


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 06-11-3 11:14 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

o的工人o係完全無常識o既...我以前o個件仲離譜...佢打攔我樽用玻璃瓶裝o既醬料(碎哂)...佢竟然執返o的醬...放落第2個玻璃瓶度...好彩俾我睇到...唔係全家死梗
      


大宅

積分: 2509


10#
發表於 06-11-3 11:21 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

smoking是C罪, 點香薰? 要出warning同要佢寫悔過書...... , 係我就會拆左佢只房門, 費事有下次, 無左隻門點都無咁放肆的.....(用門鐮)


洋房

積分: 431


11#
發表於 06-11-3 11:44 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

工人d野真係估佢唔到, 咩都夠膽死.


大宅

積分: 2718


12#
發表於 06-11-3 12:23 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

一定出warning letter,唔係佢唔知驚,佢會偷偷再燒,重要佢唔可以有香熏


大宅

積分: 1923


13#
發表於 06-11-3 12:30 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

豈有此理


大宅

積分: 2794


14#
發表於 06-11-3 12:45 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

你個bun痴架!!!!!!
一D common sense 都冇, 佢放係枕頭邊!?
比我就會勁鬧佢 ! 火燭點算 ! 會死人架 ! 會毀容架!
佢靠害呀! 佢真係痴左線!

要睇實佢, 可能有其他野未比你發現!
唔方佢會買D貴香薰, D cheap野唔方好, 小心BB 身體!


大宅

積分: 1628


15#
發表於 06-11-4 00:19 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

smypig 寫道:
o的工人o係完全無常識o既...我以前o個件仲離譜...佢打攔我樽用玻璃瓶裝o既醬料(碎哂)...佢竟然執返o的醬...放落第2個玻璃瓶度...好彩俾我睇到...唔係全家死梗



smypig ,

你個工人都好幫你慳家喎, 咁都夠膽死. 佢個腦漏左係菲律賓定係印尼唔記得帶黎hk呀﹖ ?-( ?-( ?-(


複式洋房

積分: 439


16#
發表於 06-11-4 21:56 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

[quote]
ksma 寫道:
一定出warning letter,唔係佢唔知驚,佢會偷偷再燒,重要佢唔可以有香熏
nothing has comes from nothing


大宅

積分: 2509


17#
發表於 06-11-4 22:47 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

乜佢有得選擇咩? 佢咁鐘意點要佢放假帶出街慢慢點, 在你的家就唔點得....話俾佢知早排開始氣管有為敏感, 醫生話要遠離"易"味, 仲有佢係打你工, 分清楚庄同閑好D. 以佢依家DC人態度已經可以同佢去agent度出多一張warning letter俾佢, 再唔簽可以夠證據踢佢番嚮下唔使补了掛.


複式洋房

積分: 414


18#
發表於 06-11-5 14:41 |只看該作者

Re: 嘩!好嬲呀!床上點香薰!!!!

點解你唔炒佢呀? 佢咁嘅attitude唔可以再留佢

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo