自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4705


1#
發表於 13-7-12 23:46 |只看該作者
我喺電腦 copy 咗個 excel 落電話度,電話開咗只可以睇,唔可以 edit,請問點先可以寫嘢呢?


大宅

積分: 4705


2#
發表於 13-7-13 00:09 |只看該作者

回覆:Note II excel 點用

有無人知呀?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo