跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 87


1#
發表於 13-7-17 12:34 |只看該作者
阿囡就嚟20個月大啦!!成日發脾氣,唔鍾意聽人講野,超硬頸!!又鍾意打人!可以行埋嚟錫完你一啖之後跟手即刻一手打落你塊面到,鬧過好多次都係咁!返playgroup諗住可以好啲,點知返咗3個月都冇改善,依然係咁!!而家仲衰,一見到小朋友就好肉緊攬住人,攬到一齊跌落地下,令到有啲家長唔鍾意阿囡!!雖然佢學嘢好快,但冇耐性,識咗之後叫佢再講多次已經唔睬你....唉,好擔心佢咁嘅態度點in k1,我已經唔識教佢,有冇人可以比啲意見我,唔該~~


別墅

積分: 795


2#
發表於 13-7-18 09:26 |只看該作者

回覆:請問你們的仔女會唔會咁??

我個仔都係超梗頸,一唔鐘意就訂嘢落地,有時會大叫2、3聲我每次都會同佢講道理,佢都答我知道,但轉過頭又再做。脾氣都差,打佢手板1滴眼淚都唔流,除非我好惡好惡望住鬧佢,佢先喊!我唯有等佢年尾上N班,再由老師教佢吧




大宅

積分: 4619


3#
發表於 13-7-25 01:59 |只看該作者

引用:阿囡就嚟20個月大啦!!成日發脾氣,唔鍾意聽

原帖由 Tobylee 於 13-07-17 發表
阿囡就嚟20個月大啦!!成日發脾氣,唔鍾意聽人講野,超硬頸!!又鍾意打人!可以行埋嚟錫完你一啖之後跟手即刻一 ...
其實佢係咁攬住其他小朋友時,妳要分開佢地。比著如果有個唔熟既小朋友咁對我個小朋友,我都會勁唔鍾意




伯爵府

積分: 18809

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-8-22 15:04 |只看該作者
我個女都係, 不過你唔好鬧, 要解釋, 我覺得越鬧係越反效果, 不過的確要好有耐性, 有時阿女喺街好嘈, 啲人都會用不滿意的眼光望住阿女, 上堂阿女周圍走, 啲家長又係咁望, 佢都試過同人攬埋一舊跌咗落地, 不過係人哋攬我個女, 我哋好熟, 小小撞親又覺得唔駛介意.


大宅

積分: 1673


5#
發表於 13-8-24 03:34 |只看該作者

回覆:請問你們的仔女會唔會咁

我個仔之前都會咁,之後我打佢手,佢喊左一陣我先抱番佢,但下一次又咁,我再打佢唔可以打人,今次死都唔衰心軟喊到佢自己收声,以後冇再打過嚕


洋房

積分: 87


6#
發表於 13-8-26 15:20 |只看該作者
回覆 SUKICHANG1009 的帖子

其實打又試過講道理又試過連嬲佢唔睬佢都試過,都依然係咁~今年開始要搵學校喇,真係好擔心in嘅時候會出事,亦都開始懷疑佢有過度活躍!唉~其實佢學嘢真係好快,但可惜太百厭,唔鍾意聽人講嘢!仲有2個月開始一路要in學校,希望用呢2個月時間教返好去啦


大宅

積分: 1673


7#
發表於 13-8-26 16:36 |只看該作者

回覆:請問你們的仔女會唔會咁

打得唔夠勁,哈哈,我個仔學都好快,但都係好百厭


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo