2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3033


1#
發表於 13-7-29 17:04 |只看該作者
大家都 3X week 啦, 有冇諗過幾時開始用孕婦床墊放喺自己睡床, 以防訓訓下穿水?

仲有... 如果打算放, 你哋會:

- 直接放喺床單上?
- 直接放喺床單上, 但加毛巾, 因為怕太焗太熱?
- 墊喺床褥與床單之間?


子爵府

積分: 13558


2#
發表於 13-7-29 17:19 |只看該作者
我都想緊呢個問題,但我未買。。。其實係咪36wk就要開始呢??

我會放係床褥與床單之間


別墅

積分: 658


3#
發表於 13-7-29 18:04 |只看該作者

回覆:大家打算幾時用孕婦床墊?

我都諗住放係床褥與床單之間~但就唔知幾時擺好~




複式洋房

積分: 248


4#
發表於 13-7-29 19:27 |只看該作者

回覆:大家打算幾時用孕婦床墊?

定舖係牀單面呢?





男爵府

積分: 8845


5#
發表於 13-7-29 19:32 |只看該作者

回覆:大家打算幾時用孕婦床墊

我完全唔知有孕婦床墊呢樣嘢

點評

TTPIG  我都係,無諗過瞓瞓下穿羊水呢個問題  發表於 13-7-30 01:35


大宅

積分: 3033


6#
發表於 13-7-29 20:11 |只看該作者

引用:定舖係牀單面呢? +

原帖由 Kumazoe 於 13-07-29 發表
定舖係牀單面呢?
鋪喺床單面應該係最直接,但因為係膠質地,可能會較焗




大宅

積分: 3033


7#
發表於 13-7-29 20:13 |只看該作者

引用:我完全唔知有孕婦床墊呢樣嘢

原帖由 tys 於 13-07-29 發表
我完全唔知有孕婦床墊呢樣嘢
你開刀可能唔洗預備,如果怕早過開刀日期穿水,不如你用bb隔尿墊代替,咁就唔洗特別買,反正用途一樣



點評

TTPIG  又得喎  發表於 13-7-30 01:36


男爵府

積分: 8845


8#
發表於 13-7-29 21:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tys+於+13-07-29+發表我完全

原帖由 Jen_O 於 13-07-29 發表
你開刀可能唔洗預備,如果怕早過開刀日期穿水,不如你用bb隔尿墊代替,咁就唔洗特別買,反正用途一樣



...



複式洋房

積分: 398


9#
發表於 13-7-30 12:29 |只看該作者
我都買左,唸住放係床單上面,我唸到38周就攞出黎用,放假會成日係度瞓,驚穿水整濕晒張床呀麻。


大宅

積分: 3033


10#
發表於 13-7-30 12:40 |只看該作者
係咪應該放產假開始用床墊就差不多呢?


別墅

積分: 585


11#
發表於 13-7-30 13:30 |只看該作者
Jen_O 發表於 13-7-29 17:04
大家都 3X week 啦, 有冇諗過幾時開始用孕婦床墊放喺自己睡床, 以防訓訓下穿水?

仲有... 如果打算放, 你哋 ...

我都32 W, 我C6 都叫我準備墊定, 驚穿水呀


大宅

積分: 1287


12#
發表於 13-8-6 20:31 |只看該作者
係咪即係t牌果種床墊?…我都無諗過lee個問題=_=


大宅

積分: 3789


13#
發表於 13-8-6 23:57 |只看該作者

回覆:大家打算幾時用孕婦床墊

孕婦床墊是否即係走佬袋中果種床墊呀?


大宅

積分: 3568


14#
發表於 13-8-7 08:28 |只看該作者
我打算用買俾阿B果張隔尿墊咋
頭果下穿可以頂住先卦, 最多即刻碌落床去廁所等佢慢慢漏~


大宅

積分: 3033


15#
發表於 13-8-7 11:06 |只看該作者
siuting1031 發表於 13-8-6 23:57
孕婦床墊是否即係走佬袋中果種床墊呀?

係呀, 走佬袋入面嗰種

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo