跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 865


1#
發表於 13-8-2 08:07 |只看該作者
請問有沒有屯門區搬屋好介紹呀?thx!!


複式洋房

積分: 211


2#
發表於 13-8-2 16:05 |只看該作者

回覆:搬屋公司

去年搬來屯門用過一間叫“東亞”, 售前售後服務都滿意的,搬運過程快手有條理,師父有禮貌,入新屋時因為跳制冇冷氣冇風扇,30幾度高温,個個做到汗流浹背都冇黑面,不過我相信價錢未必是最抵……


別墅

積分: 865


3#
發表於 13-8-3 21:34 |只看該作者

引用:去年搬來屯門用過一間叫“東亞”,+售前售

原帖由 Taclrig 於 13-08-02 發表
去年搬來屯門用過一間叫“東亞”, 售前售後服務都滿意的,搬運過程快手有條理,師父有禮貌,入新屋時因為 ...
Thx


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo