自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 06-11-26 13:01 |只看該作者

水痘針可唔可以同五合1一齊打呀?

as title....thanks~
仲有我個囡4號先滿歲半,如果早少少...27號打得唔得o架?thanks


男爵府

積分: 6071


2#
發表於 06-11-26 13:41 |只看該作者

Re: 水痘針可唔可以同五合1一齊打呀?

之前我問過e生, 最好no, 因為水痘針好勁, 最好分開, 但五合1可以同肺炎鍊球菌一齊打, 不過分兩針係兩隻脾, 我都寧願分開, 好痛


大宅

積分: 2342


3#
發表於 06-11-26 14:36 |只看該作者

Re: 水痘針可唔可以同五合1一齊打呀?

e生話兩支針要相隔1個月.


子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 06-11-27 10:38 |只看該作者

Re: 水痘針可唔可以同五合1一齊打呀?

dear all,

thanks~原來唔可以一齊打o架...真係唔問都唔知~

不過囡囡尋晚開始有好多鼻涕呀...睇怕要過多一個week先再帶佢打針喇


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo