跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3054


1#
發表於 06-11-26 19:09 |只看該作者

好唔開心, 懷孕期被診斷出有牛皮癬

因為有左BB, 醫生唔夠膽落藥, 病情愈來愈嚴重, 最初只係生在頭頂, 現在就全身都有!
出親街, 人人都看著我, 認識的人, 每次見到我都說:嘩!點解會咁?或許他們是出自關心, 但我聽後, 都覺得很大壓力!
真的不知道該怎樣做.


別墅

積分: 885


2#
發表於 06-11-26 19:33 |只看該作者

Re: 好唔開心, 懷孕期被診斷出有牛皮癬

我有個好朋友都係有牛皮癬, 已經好多年, 佢話如果用唔到葯就要晒多d太陽, 因為陽光中的維他命D對舒緩牛皮癬好有效, 佢隔一段時間便會叫醫生安排去政府照太陽燈, 不過要排期架. 平時得閒佢都會去沙灘晒


大宅

積分: 1351


3#
發表於 06-11-27 14:04 |只看該作者

Re: 好唔開心, 懷孕期被診斷出有牛皮癬

唔使咁擔心, 之前我對手同埋腳都有出疹, 醫生話好多大肚婆都有咁既情況, 只要你用醫生開比你既藥膏塗, 應該唔會對BB有影響.

不過我諗可能你對某D食物敏感, 你要留意下囉!


別墅

積分: 512


4#
發表於 06-11-27 21:37 |只看該作者

Re: 好唔開心, 懷孕期被診斷出有牛皮癬

我都有類似牛皮鮮的皮膚敏感,但醫生話係接觸性皮炎,我生完第一胎之後有的,係頭皮勁多同腳有,一直都斷到尾,醫生因新陳代謝加快同個人精神太緊張,而家有咗第二胎,我問過醫生,佢話唔會影響大肚,但用藥前記得問清楚醫生,不用太緊張!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo