嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 577


1#
發表於 06-11-27 14:58 |只看該作者

想請教下飲緊豆奶奶粉bb既營養狀況~

飲得好唔好呀~
邊隻好~
同埋飲到幾時轉番正常奶粉呀~
http://cecilia1fu.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1


大宅

積分: 3602


2#
發表於 06-11-27 20:16 |只看該作者

Re: 想請教下飲緊豆奶奶粉bb既營養狀況~

你bb係肚痾定乜原因要飲豆奶架?

我個女試過秋冬季腸胃炎,就飲左七日豆奶粉...係私家e生介紹架...佢叫我地食果隻係小小蝦肉色包裝的,佢話不含庶糖,對腸胃敏感好喎...我唔記得個名啦...澳門便民有得賣...

但我本人覺得果d奶粉冇咁好,一來價錢比平時奶粉平,二來冇分幾大的bb食,唔會因應bb年齡配方不同...而且e生果陣都叫我bb一唔痾就食返正常奶粉咁喎...

anyway,呢d野都係問e生最好~

http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


別墅

積分: 577


3#
發表於 06-11-27 20:46 |只看該作者

Re: 想請教下飲緊豆奶奶粉bb既營養狀況~

e生話bb食美素樂哥時 d 便便9個幾月仲係爛既,話佢唔吸收奶粉d營養所以先會爛,睇左營養科後叫我轉雅培哥隻豆奶,真係食左d便便實d bo~
唔知係米真係關奶粉事呢~
如果係就要轉食雅培lu~屋企10幾罐美素樂唔知點算,
同埋豆奶都要$180罐架,比起hk奶粉都唔平架~
轉唔轉真係好矛盾~
http://cecilia1fu.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo