6個月-1歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5874


1#
發表於 13-8-30 09:10 |只看該作者
BB十個月,下面兩隻出左一個月就出哂,但上面兩隻出左都成2-3個月都係出得一行仔白色,會唔會唔夠鈣或者其他營養?


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


2#
發表於 13-8-30 09:36 |只看該作者
應該唔會掛,我覺得你仔仔出牙都幾快架


公爵府

積分: 27342


3#
發表於 13-8-30 11:05 |只看該作者
你BB應該系鈣質豐富既,先至發牙仔發得咁快


男爵府

積分: 9779


4#
發表於 13-8-30 11:14 |只看該作者
慢慢就會出嘎喇,下邊既牙仔細只D可能出得快D~~


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-8-30 11:40 |只看該作者
我個仔都係下面兩隻好快出晒但上面兩隻仲慢慢出緊


子爵府

積分: 12012

BB防敏心得分享勳章


6#
發表於 13-8-30 12:03 |只看該作者

回覆:上面兩隻牙仔出左好耐都未出哂,係咪唔夠鈣?

我覺得都正常呀,出牙都唔算耐,應該夠營養


子爵府

積分: 13753


7#
發表於 13-8-30 14:46 |只看該作者
應該都唔系嘅,囡囡個陣都系咁樣,慢慢就會出來啦~~


公爵府

積分: 27000

叻叻勳章


8#
發表於 13-8-30 14:56 |只看該作者
差不多架喇..唔駛心急..


珍珠宮

積分: 35821


9#
發表於 13-8-30 20:50 |只看該作者
喺咪門牙ar?會唔會大隻出得慢小小,要留意下佢有冇咬嘢,唔好俾佢咁大力咬,咪到時咬得多,整到個兩隻牙更加難出

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo