跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 20


1#
發表於 13-9-5 07:37 |只看該作者
6歲小朋友包皮過長要割嗎?哪裡有得割?


大宅

積分: 3415

畀面勳章


2#
發表於 13-9-5 14:28 |只看該作者

回覆:andy201120 的帖子

有冇睇兒科,比醫生檢查後,如認為需要的話,會幫你小朋友安排手術。


子爵府

積分: 11630


3#
發表於 13-9-6 01:11 |只看該作者
兒子快11岁,学童保健医生也要过長,轉介去仁济医院,约期11月尾,她説很多家長都会青春期再決定是否接受手术。


民房

積分: 20


4#
發表於 13-9-6 17:18 |只看該作者

回覆:包皮過長

唔該哂



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo