二手市場

跳至

首頁
12

尾頁
   7


大宅

積分: 1054


1#
發表於 13-9-6 00:44 |只看該作者
想買能恩2號,希望平d 賣比我,本人自用


複式洋房

積分: 189

BK Milk勳章


2#
發表於 13-9-6 02:33 |只看該作者

回覆:Dwjwsh 的帖子

係咪lee罐? 能恩2號800g, 售$150, 觀塘線, 港島線面交
myphoto.jpg




大宅

積分: 1054


3#
發表於 13-9-6 07:31 |只看該作者

回覆:Pmcarmen 的帖子

是否很一罐


男爵府

積分: 9075

美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第一回


4#
發表於 13-9-6 09:28 |只看該作者
回覆 Dwjwsh 的帖子

pm


複式洋房

積分: 189

BK Milk勳章


5#
發表於 13-9-6 09:49 |只看該作者

回覆:Dwjwsh 的帖子

係呀, 有一罐




禁止訪問

積分: 2656


6#
發表於 13-9-6 11:37 |只看該作者

回覆:徵 金裝能恩2號

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2288

陪月勳章 爸B勳章


7#
發表於 13-9-6 14:04 |只看該作者

回覆:Dwjwsh 的帖子

有2罐800g,有意pm我


大宅

積分: 1054


8#
發表於 13-9-6 20:30 |只看該作者

回覆:Lego.C 的帖子

多少錢一條


大宅

積分: 1054


9#
發表於 13-9-6 20:30 |只看該作者

回覆:Pmcarmen 的帖子

几時到期


複式洋房

積分: 224


10#
發表於 13-9-6 20:42 |只看該作者

回覆:徵 金裝能恩2號

$10/1條
2014年9月到期


大宅

積分: 1242


11#
發表於 13-9-6 20:46 |只看該作者

回覆:徵 金裝能恩2號

有一罐800g $160 有意pm




大宅

積分: 1054


12#
發表於 13-9-9 23:49 |只看該作者

回覆:Dwjwsh 的帖子




大宅

積分: 1890


13#
發表於 13-9-10 21:44 |只看該作者
有條裝,請PM


複式洋房

積分: 475


14#
發表於 13-9-10 21:58 |只看該作者

回覆:徵 金裝能恩2號

有一罐 800g 同16條條裝,有興趣嗎




大宅

積分: 4437


15#
發表於 13-9-10 22:01 |只看該作者

回覆:徵 金裝能恩2號

$50 / 10條,要嗎?




別墅

積分: 807


16#
發表於 13-9-10 22:06 |只看該作者

回覆:徵 金裝能恩2號

pld check pm


大宅

積分: 1054


17#
發表於 13-9-23 20:21 |只看該作者

回覆:Dwjwsh 的帖子




大宅

積分: 1054


18#
發表於 13-9-23 23:32 |只看該作者

回覆:chinawong2012 的帖子

几錢


大宅

積分: 2102


19#
發表於 13-9-24 01:36 |只看該作者
回覆 Dwjwsh 的帖子

有一罐800g $160 有意pm


大宅

積分: 1161


20#
發表於 13-9-24 16:22 |只看該作者

引用:想買能恩2號,希望平d+賣比我,本人自用

原帖由 Dwjwsh 於 13-09-06 發表
想買能恩2號,希望平d 賣比我,本人自用
有一罐800g,可油塘交收


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo