跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1774


1#
發表於 06-12-27 11:58 |只看該作者

9月bb識認人未呀?

我bb 啱啱3個月零幾日就認人嘞, 經過4日放假後, 尋晚返婆婆屋企就狂喊, 喊足一個鐘, 好可憐, 連奶都唔肯飲. 各位9月媽咪, 你地bb認人未呀?


禁止訪問

積分: 14425

好媽媽勳章


2#
發表於 06-12-27 15:18 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 187


3#
發表於 06-12-27 23:09 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

我都係餵全人奶同埋自己一手一腳湊b,所以bb好痴身,大約2個月多d就開始認人(29/12就4個月),開頭我都唔信,但係有次我出一出去剪頭髮(1個鐘多d)都喊到拆天,番到屋企見到我同聽到把聲就即刻收晒.....

而家因為就喇要返工,所以日頭就用bottle餵同埋俾99餵,自己行開d.....希望佢可以跟下其他人


大宅

積分: 1241


4#
發表於 06-12-28 18:16 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

識啦! 特別係訓覺o既時候


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


5#
發表於 06-12-28 23:27 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

阿女兩個半月開始認人.尤其訓覺..一定要搵我.
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


男爵府

積分: 9835


6#
發表於 06-12-29 00:11 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

認到好離譜呀。。。。背住佢來抱都被發現唔係爸爸媽媽........


大宅

積分: 2382


7#
發表於 06-12-30 12:45 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

齊b係蒲街精黎
有人抱就乜都得
成日抱佢個D人
日日見到佢都同人笑騎騎駁人抱
仲要人同佢玩飛飛
笑到咔咔聲
一唔玩就投訴


大宅

積分: 1412


8#
發表於 07-1-1 09:00 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

我個女在兩個月時已經識得認人,但個個抱都很跟,但發脾氣或心情唔好時(扭眼瞓)就一定要找番我抱~我一抱就立即瞓著,超級快速,快到你唔信前一秒仲喊緊~


禁止訪問

積分: 2769


9#
發表於 07-1-7 23:35 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 85


10#
發表於 07-1-8 00:30 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

我個女都識啦... 平時個個抱都跟,但係扭眼瞓就一定要揾番我抱,我一抱就唔喊...好快就瞓著~
[img align=right]http://forum.bjcg.com/attachment/Mon_0612/47_63123_f09f7163ebcaca1.gif[/img]


洋房

積分: 396


11#
發表於 07-1-8 11:01 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

我bb都識認人啦, 成日見的婆婆, 由於每日她都來幫bb沖涼, bb一見到婆婆, 就好開心笑及腳踢踢了。
:-P :-o


別墅

積分: 685


12#
發表於 07-1-8 11:43 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

昨天外公/外婆來探孫孫, 因為少見關係, 我阿媽一抱佢即哭, 我一抱回就即刻收聲.

因日日回奶奶家吃飯, bb見到麻麻會笑.
http://lb4f.lilypie.com/GiZMp8.png


民房

積分: 5


13#
發表於 07-1-8 14:29 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

我個仔仔二個半月識認人,人地抱佢無野,不過我行到邊佢就睇到邊,我一望佢,佢一睇到就同我笑得好開心


男爵府

積分: 6351


14#
發表於 07-1-8 17:52 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

我個B好早就識認人啦,仲好健忘添,我老公出個TRIP番來,佢就好呆呆個望住佢,唔識了..好彩,過著一夜就記番了..哈哈..
親子王國以外之連結已被刪除


大宅

積分: 2254


15#
發表於 07-1-8 18:16 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

我囡囡一眼瞓, 肚餓, 好嬲都會望都唔望佢老豆架! 因為佢眼瞓肚餓發脾氣佢老豆搞佢唔掂, 我一抱番就好快收聲, 咁佢老豆就會鬧佢咁現實淨係蝦老豆, 跟住bb就會嬲左佢啦! 老豆抱番同佢講野, 佢都擰轉面扮聽唔到架!


男爵府

積分: 5640


16#
發表於 07-1-11 13:03 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

I am the only one can feed the last milk and make him to bed..........


大宅

積分: 1858


17#
發表於 07-1-11 13:15 |只看該作者

Re: 9月bb識認人未呀?

亞仔, 都認人
平時邊個抱都OK
但係一發皮四, 亞媽都唔應得
要搵印印姐姐, 唔肯跟我
:-( :-(

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo