自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12035

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


1#
發表於 13-9-10 00:46 |只看該作者
話説公司有啲新project 做,我個老闆咩都唔理,剩係叫我死都死掂佢,我地officer加班冇OT, 佢又冇巨體指引比我,叫我周圍問人,自己在位度鍾眼訓,正衰人,佢咁做老闆邊個會服


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


2#
發表於 13-9-10 00:56 |只看該作者

回覆:衰老板

轉工




子爵府

積分: 12035

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


3#
發表於 13-9-10 01:05 |只看該作者
回覆 kuromi_kuromi 的帖子

出面揾工好難,又唔係大學生,


禁止訪問

積分: 1336


4#
發表於 13-9-10 01:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


5#
發表於 13-9-10 01:13 |只看該作者

引用:回覆+kuromi_kuromi+的帖子出面揾工好難,

原帖由 Bb14312 於 13-09-10 發表
回覆 kuromi_kuromi 的帖子

出面揾工好難,又唔係大學生,
過埋年會好好多,而家做定準備,年尾send嘢出去




子爵府

積分: 12035

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


6#
發表於 13-9-10 05:37 |只看該作者
回覆 manchunghk 的帖子

其他同事和我感觉一樣,都唔知佢在個位度做咩


珍珠宮

積分: 30274

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 13-9-10 06:03 |只看該作者

回覆:衰老板

我老細都係咁,新入職就掉我去個細盆度做in chagre!!! 又係乜都冇指引,要咩程序又唔講!!唯有每日自己摸,搵舊file搵email面矇矇四圍去問人,浪費哂啲時間!有時做完仲要俾佢鬧返轉頭!


子爵府

積分: 12035

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


8#
發表於 13-9-10 22:09 |只看該作者
回覆 fuhk 的帖子

我都係


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-9-10 22:43 |只看該作者
Bb14312 發表於 13-9-10 01:05
回覆 kuromi_kuromi 的帖子

出面揾工好難,又唔係大學生,
有時返工係咁架啦, 好多野都硬食

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo