自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   15


珍珠宮

積分: 48337


1#
發表於 13-9-10 21:14 |只看該作者
好痕,用過樂膚舒幾次療程都唔得,唔斷尾唔得


禁止訪問

積分: 452


2#
發表於 13-9-10 21:51 |只看該作者

引用:好痕,用過樂膚舒幾次療程都唔得,唔斷尾唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5839


3#
發表於 13-9-10 23:27 |只看該作者

回覆:香港腳睇普通醫生定皮膚科醫生?

排街症


大宅

積分: 3736

BK Milk勳章


4#
發表於 13-9-10 23:36 |只看該作者
有錢睇皮膚科,無錢排街症


男爵府

積分: 6482


5#
發表於 13-9-11 00:20 |只看該作者

引用:好痕,用過樂膚舒幾次療程都唔得,唔斷尾唔

原帖由 6299 於 13-09-10 發表
好痕,用過樂膚舒幾次療程都唔得,唔斷尾唔得
我老公都用過好多藥,最終淘咗呢樣嘢,浸3日,腳掌慢慢脫皮,已經痊癒
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 16412

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 食得好勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 育兒性格勳章 想生BB熱投 熱血金章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


6#
發表於 13-9-11 00:22 |只看該作者
腳x零.... 得


男爵府

積分: 6482


7#
發表於 13-9-11 00:22 |只看該作者

引用:好痕,用過樂膚舒幾次療程都唔得,唔斷尾唔

原帖由 6299 於 13-09-10 發表
好痕,用過樂膚舒幾次療程都唔得,唔斷尾唔得
強力推介俾你,又平又易攪,一星期內痊癒,好過喺萬O買藥膏、藥粉




大宅

積分: 2121


8#
發表於 13-9-11 03:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+6299+於+13-09-10+發表好痕,

原帖由 wing214 於 13-09-11 發表
我老公都用過好多藥,最終淘咗呢樣嘢,浸3日,腳掌慢慢脫皮,已經痊癒




...
呢隻我c6用過,3曰到就甩皮,跟住冇事好番


別墅

積分: 908


9#
發表於 13-9-11 07:58 |只看該作者

回覆:ping329 的帖子

香港有冇得賣




子爵府

積分: 14222


10#
發表於 13-9-11 08:34 |只看該作者

引用:好痕,用過樂膚舒幾次療程都唔得,唔斷尾唔

原帖由 6299 於 13-09-10 發表
好痕,用過樂膚舒幾次療程都唔得,唔斷尾唔得
除咗搽藥膏記得d襪揾熱水淥下,鞋都要哂下太陽先可以事半功倍架,如果唔係搽多多藥都冇用,之前醫生教架




珍珠宮

積分: 48337


11#
發表於 13-9-11 21:03 |只看該作者
wing214 發表於 13-9-11 00:22
強力推介俾你,又平又易攪,一星期內痊癒,好過喺萬O買藥膏、藥粉
唔該曬,但我冇紅腫脫皮,其實外觀完全冇問題,但痕到c,咁冇脫皮用得嗎?今日睇左個普通科但有皮膚文憑,當專科價收4xx,重點係冇料到,只比止痕膏我,激c


珍珠宮

積分: 48337


12#
發表於 13-9-11 21:05 |只看該作者
0411BB 發表於 13-9-11 08:34
除咗搽藥膏記得d襪揾熱水淥下,鞋都要哂下太陽先可以事半功倍架,如果唔係搽多多藥都冇用,之前醫生教架



...
我已經有曬鞋,鞋都有噴藥


珍珠宮

積分: 48337


13#
發表於 13-9-11 21:09 |只看該作者
唔該曬咁多位


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 13-9-11 21:13 |只看該作者

回覆:香港腳睇普通醫生定皮膚科醫生?

我老公用足光散搞掂左對香港腳



[img]http://www.baby-kingdom.com/home.php?mod=space&uid=212624&do=album&picid=839365[/img]


子爵府

積分: 11918

熱血勳章


15#
發表於 13-9-11 22:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+6299+於+13-09-10+發表好痕,

原帖由 wing214 於 13-09-11 發表
我老公都用過好多藥,最終淘咗呢樣嘢,浸3日,腳掌慢慢脫皮,已經痊癒




...
我腳底不斷脫皮,塗任何cream 都冇效,又吾知係咪真菌,不癢的,請問知有效嗎?


禁止訪問

積分: 89


16#
發表於 13-9-11 22:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6482


17#
發表於 13-9-12 08:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wing214+於+13-09-11+發表我

原帖由 Marco_Mother 於 13-09-11 發表
我腳底不斷脫皮,塗任何cream 都冇效,又吾知係咪真菌,不癢的,請問知有效嗎?

...
我老公之前又係不斷脫皮、又痕,當然用過好多cream、晒粉、噴腳都冇用,見隻足光散外用浸腳,又唔駛食落肚,又咁多人用過,咪試下,用頭2日腳皮開始浮浮的,第3日開始脫皮,一星期後好似換咗膚咁,好滑,從此就好番喇,幾十蚊值得一試,不過除咗淘寶,真係唔知邊度有得買




子爵府

積分: 11918

熱血勳章


18#
發表於 13-9-12 08:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Marco_Mother+於+13-09-11+發

原帖由 wing214 於 13-09-12 發表
我老公之前又係不斷脫皮、又痕,當然用過好多cream、晒粉、噴腳都冇用,見隻足光散外用浸腳,又唔駛食落肚 ...
我都試下先,thx


侯爵府

積分: 20558

好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 13-9-12 08:52 |只看該作者

引用:好痕,用過樂膚舒幾次療程都唔得,唔斷尾唔

原帖由 6299 於 13-09-10 發表
好痕,用過樂膚舒幾次療程都唔得,唔斷尾唔得
用足光粉!好掂。華潤堂有幾十蚊一盒!


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


20#
發表於 13-9-12 09:34 |只看該作者
腳x零.... 得

我睇左好耐醫生.. 都攪唔掂.. 用左呢個即刻好番, 去萬寧買啦..

7日內攪掂!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo